3.01.2010

podsumowanie roku (blogowego)

Nowy Rok, dobra pora na zmiany. Tak przynajmniej pomyślałem.
Stąd też mój blog zmienił nieco wygląd, jeszcze sam nie mam pewności czy się do niego przyzwyczaję;-)
Wydaje mi się, że tak. Różowy kolor pasował mi póki byłem szczeniakiem, obecnie czuję się dojrzalszy i wolę spokojniejszy kolor - zielony.
Zieleń to przyroda, świeża trawa, dłuższe wieczory..

Dziś za oknem śnieg, rankiem poszalałem z Dżilem i to tak, że większość dnia przespałem. Budziłem się na toaletę i jedzenie. Zaakceptowałem też zmiany w blogu i tyle.

Nie wspominałem wcześniej, że mam teraz też stanowisko do wylegiwania się na kanapie!

Któregoś dnia Pani przyniosła taka specjalna szmatkę z piwnicy i na części kanapy ją rozłożyła. Od razu wiedziałem, że to dla mnie.
Podjąłem próby zajęcia całej kanapowej przestrzeni, ale Pani tak to urządziła, że mogę korzystać tylko z kawałka. Jak to mówią: lepszy rydz niż nic.

Włączyłem też w blogu nową edycję postów, niby ulepszona, rozszerzona. Jednak mam parę wątpliwości.. może z czasem lepiej będzie ze mną współpracować niż dziś;-)

Podsumowanie ubiegłego blogowego roku:
12304 wizyt
w tym wielu tajemniczych osób i pewnie jeszcze więcej całkiem przypadkowych;-)

najwięcej osób zaglądało do mnie z Polski(75,33%), potem z Niemiec(13,28%), na trzecim miejscu Unknown, czyli Tajemnicze Miejsce (4,88%) i dalej USA, Wlk.Brytania, Francja, Holandia, Irlandia, Włochy, Kanada i wiele innych.

najczęściej szukano na moim blogu:
-piosenki o psach
-labrador czarny
-enzowe plotki
-kula smakula
-plotki
-labradory zdjęcia
-parada labradorów
i inne sprawy dotyczące labradorów lub ogólniej psów.

najczęstsze wyszukiwania nie mające nic wspólnego z psami:
- Robert Kubica
- Bergues
- zwierz na Opolszczyźnie
- koala Sam
- Pietrasanta
- jak dbać o czystość wód







4 komentarze:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku! My też bardzo kochamy labradory, chociaż żaden prawdziwy labrador u nas nie mieszka - no, Pufi jest prawie labradorem;-))Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Enzuś Wszytkiego Najlepszego w Nowym Roku dla ciebie i twojej pani :) U mnie wszystko dobrze ostatni piesek a raczej suczka (Orka) wyjechala pod koniec pażdziernika obecnie mieszkam sam co prawda miała teraz przyjechać do mnie nowa koleżanka ale pani jak zwykle coś wypadlo i narazie nadal będę mieszkał sam.Na moim blogu chwilowo nic się nie dzieje bo moja pancia zapracowana a wolny czas poświeca albo mnie albo innym przyjemnościom :).Serdecznie pozdrawiam i przyjażnie macham łapką.Chatulek
    Ps. A zmiany szablonu bardzo pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Milunia nie uznaje leżenia na szmatkach - nawet najpiękniejszych. Uważa, że przysługuje jej leżenie bezposrednio na fotelu! Pozdrawiamy Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ori, ja lubie wszystkie psy, tzn malo z ktorym nie chce sie bawic:-). Lubie biegac z psami, kłębic sie, plywac/ Zdarzaja sie tez przypadki, ze z kims tam sobie do gustu nie przypadniemy, ale to wyjatki.

    Chatulku, u mnie jak widzisz, tez skromniej z wpisami,czasem nawet musze Pania zaganiac do roboty i pisania;-)
    Jak jestes sam, to pewnie sie troche cieszysz ze czerwona kanapa cala dla Ciebie;-)

    Ja tez chcialbym jak Milunia:-)
    choc na swoim legowisku to lubie miec jakas szmatke, obecnie jest to stara bluza polarowa z ktorej wlasnymi zebami wygryzlem zamek i metki;-)

    wszystkich mocno pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...