23.10.2013

kolorowo








Miało być słonecznie i faktycznie parę dni było. Już zacząłem się napawać kolorami gdy zawiało, zachmurzyło się i po prostu sobie pada.
 Jednak zdążyłem złapać tych parę chwil tak charakterystycznych dla jesieni. Przyjemnie się chodziło.

Pola już puste, nawet kukurydza została usunięta. Ja jednak znalazłem to co lubię do poskubania i wiem, że trzeba korzystać póki się da!
Ledwo opuściłem pola pojawił się tam ciężki sprzęt! Z daleka nie wygląda tak groźnie, ale to naprawdę olbrzym! Nie wiem co tam robił, bo szybko wycofałem się jak najdalej, poczułem się przy nim jak taki malutki Enzuś.

A dziś po całodniowym deszczu pojawiło się dosłownie na parę minut słońce. I wyglądało to bardzo malowniczo! Podglądałem z okna;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...