6.12.2011

spacer

Zamiast do lasu zwiedzanie okolicy.... tak tak cieszę się...........
Wiem, wiem takie spacerowanie ma ponoć dużo zalet, tylko ja ich nie dostrzegam. Jedyne co mnie interesuje, to zapachy. Nie mam jednak możliwości iść tak jak chciałby mój nos, dlatego mogę starać się iść poprawnie za co skapnie mi czasem jakaś nagroda.

Niektóre odcinki drogi pokonuję tramwajem. Po całym Frankfurcie mogę jeździć sobie za darmo, fajnie prawda? To miłe, bo jak dziś pamiętam jak w Strasbourgu mnie wyproszono z tramwaju! I wcale nie chodziło o brak biletu.

Spacery po mieście są takie interesujące:
O, to jest miejsce w mojej okolicy, które lubię.
Budowa, tam jest wiele interesujących rzeczy. Oczywiście, że część jest ogrodzona, wstęp wzbroniony itd. Ale jest pomimo to tam ciekawie i tam chodzę z przyjemnością.
Najbardziej jestem ciekaw ile się spełni z mojego urodzinowego marzenia? Ta część mnie, która jest realistą mówi, że niewiele;-). Marzenia jednak nie są zabronione, bo jak nie teraz, to może innym razem się spełnią?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...