23.10.2008

jesienne wieczory

Jesień sie już zrobiła taka stuprocentowa. Jeszcze kolory na drzewach i krzakach, jeszcze słońce się często pojawia, ale też pada coraz częściej i niby jest chłodniej. Wg mnie jest idealnie. Po szaleństwach na łące nie wracam zdyszany jak w dni gdy występowały upały. Deszcz i błoto to żadna przeszkoda by udać się na spacer. Na łące w zasadzie teraz ciągle jest mokro. Nawet jak nie pada, to rosa długo się utrzymuje. Jak wychodzę z Panią w południe, to ona zawsze coś do siebie mruczy pod nosem gdy wejdzie w takie zamaskowane błoto. Są to na pewno jakieś słowa obrazujące niezadowolenie. Pewnie takie jakie ja sobie powtarzam w myślach gdy mam wycierane łapy po spacerze lub czyszczone uszy:-)
Gdy pada rozrywki na dworze są skromniejsze, prawie nigdy w deszczowy dzień nie spotykam kolegów i koleżanek na łące. A samemu to jakoś wygłupiać mi się nie chce. Nie ten wiek.
Skubnę trawy, pogryzę jakiś kijek, posznupie w krzakach za jakimś porzuconym jedzeniem...
Dzisiaj znalazłem jakiś porzucony psi smakołyk, a potem bezpańską bułkę - z znaleziskami Pani kazała mi się pożegnać i wypluć. Postanowiłem jednak poudawać, że nic w pysku nie mam, Pani użyła rąk i zostałem faktycznie z pustym pyskiem.
W domu jestem aktywniejszy gdy nie mam odpowiedniej dawki zabaw podczas wyjścia. Wyciągam na dywan wszystkie swoje zabawki i każdą się bawie, czasem wszystkimi na raz.
Niektóre z nich zabieram do legowiska i zasypiam przytulając je do siebie:
Zdarza mi się zasnąć podczas zabawy. Gryzę sobie np. kość, uszko czy gumowe kółko i w sekundzie czuje, że muszę przymknąć oczy. Przymykam i już odpływam w sen, czasem myślę, że bawię się, a to już mi się śni!
Ponoć mlaszczę, merdam ogonem, ruszam łapami i wydaję dźwięki przez sen. Nie wiem czy tak jest naprawdę. I niby chrapię, to doskonale wiem co oznacza, bo już chrapanie słyszałem wielokrotnie:D
Pan mnie tak przykrył, a ja pomyślałem, że nawet jest to przyjemne i zasnąłem z koszula flanelową na grzbiecie:
A tu już na koszuli, wtulony w własne łapy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...