7.12.2009

Enzo, lat 3!

I nadszedł dzień moich trzecich urodzin:-)
Tak..mam 3 lata - w psim zyciu czas inaczej płynie więc mogę śmiało powiedzieć, że jestem już całkiem dorosłym psem.
Pan powiedział, że teraz to czeka mnie "kryzys wieku średniego", nie wiem co to jest. Wystraszyłem się, że to może coś groźnego, spojrzałem pytająco na Panią i powiedziała mi, że mam się nie martwić, na pewno mi ten kryzys nie grozi. Nie wnikałem w szczegóły, bo skoro mnie to ominie, to po co się nad tym zastanawiać?
Tyle innych rzeczy muszę przemyśleć, nad tyloma innymi ważnymi sprawami muszę się skupiać, szkoda tracić czas na coś co mnie nie dotyczy;-)
Często myślę o tym lisie, dlaczego on się nie pojawia, dlaczego się wtedy pojawil, skąd przyszedł, dokąd poszedł, czy zjadł królika??
Jeden lis a tyle niewiadomych..

Dziś miałem mieć bardziej odświętny dzień, ale Pani jeszcze całkiem nie doszła do formy, a Pan jak dziś sie ruszył to tylko do ludzkiego doktora i z powrotem.
Widząc jak jest nie miałem wielkich oczekiwań.

Rano, całkiem niespodziewanie spotkałem Jila!!
(coś mi się wydaje, że on się pisze "Gil", bo jego państwo wymawiają to imię bardziej "Żil" niż Dżil..muszę się dowiedzieć.)
Tak się ucieszyłem! On zresztą też, od razu radośnie pobiegliśmy na trawę się powygłupiać. Dziś Dżil miał mała rocznicę, ma już 9 miesięcy, młodziak jeden;-)))
Suzan, jego pani, powiedziała, że Dżil przy sikaniu już zaczął podnosić łapę.. nooo ja miałem 11 miesięcy jak zacząłem;-)
Do domu wróciłem zadowolony.
Potem dostałem urodzinową maskotkę, wesołego tygryska!
Polubiłem go od pierwszego wejrzenia i dziś ciągle był ze mna, nosiłem go, spałem na nim, albo blisko niego.
Mam ładne zdjęcia, ale nie wiem czy uda się je od razu zamieścić, bo komputer Pani w ostatnich dniach odmawia współpracy w najmniej oczekiwanych momentach. Nie napiszę nawet co wtedy Pani mówi;-)))

Mam nadzieję, że dziś noc będzie spokojniejsza, poprzednią to czuwałem w sypialni, tam prawie całą przespałem na polarku.
Pomyslalem, że jak Pan się obudzi z powodu gorączki, to sie ucieszy jak mnie zobaczy tam śpiącego.
W ciągu dnia też staralem się dotrzymywać mu towarzystwa, może dziś na noc pójdę na legowisko, bo tam najwygodniej;-)

I dla przypomnienia:
http://www.aresibo.pl/lablador.php?page=miot_ii_po_porodzie
czyli całkiem malutki Enzuś;-)))
Jak można doczytać, ważyłem niecałe pół kilograma, a teraz ponad 30 :D
A, ja to ten w czerwonej obróżce.

Wszystkie życzenia ktore dostalem Pani mi juz przeczytała, bardzo mocno dziekuje!
Jak przypadkiem jakas moja siostra lub brat tu zaglądaja to życzę im wszystkiego co najlepsze z okazji naszego dzisiejszego święta..
I Robertowi Kubicy też, bo i on ma dzis urodziny. Jemu życze tego, by w przyszłym roku podczas każdego wyścigu stał na podium.

3 komentarze:

  1. Enzo! Wszystkiego najlepszego! Wielu wspaniałych zabaw, przyjaźni i dobrego zdrowia!
    Uściski! Splendi i Pani

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...