23.10.2009

psie sprawy

Pewnie już wspominałem o tym, że niedaleko mnie mieszka pies, który ma na imię identycznie jak ja?
Dziwne uczucie. Różnimy się pod każdym względem. Choćby tym, że ja jestem duży, a on bardzo mały. Pan pamięta jakiej mały Enzo jest rasy, ale Pan już śpi, więc dopiszę to innym razem.
Wczoraj się z nim bawiłem, spotkaliśmy się wieczorem przypadkiem.
Zabawa była wesoła, choć z racji różnic we wzroście były ograniczenia.
W domu dopiero usłyszałem jak Pan opowiedział Pani, że ten piesek ma od 12 tygodni endoprotezę.
Naprawdę nic nie widać po nim i jak się wygłupialiśmy, to on poruszał się zwinnie. Oczywiście jego pani słono zapłaciła za to leczenie.
Cieszę się, że moje łapy są zdrowe, naprawdę to doceniam.


A tutaj jest o goldenie Paulu, który ma obecnie 3 endoprotezy, a być może dostanie i czwartą.
Artykuł jest po niemiecku, ale w skrócie: Paul ma 6 lat, cierpiał na dysplazję i artrozę , miał problemy z poruszaniem się, przez co pojawiła się nadwaga 10 kg. Za te 3 endoprotezy zapłacono 8 tysięcy Euro.
I jeszcze sprawa koreańskich psów, które wolałyby być przyjacielem człowieka niż jego obiadem:
http://www.uniteddogs.com/stopkillingdogs/
(w prawym górnym rogu tej strony jest wybór języka)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...