14.02.2009

Honest Scrap

Thank you to Kit, Sassy, Buddy and Zack( http://kit-dogdaze.blogspot.com/ )
for this lovely award :-)


"When accepting this auspicious award, you must write a post bragging about it, including the name of the misguided soul who thinks you deserve such acclaim, and link back to said person so everyone knows he or she is real. Choose a minimum of 7 blogs that you find brilliant in content or design. Or improvise by including bloggers who have no idea who you are because you don’t have 7 friends. Show the 7 random victims’ names and links and leave a harassing comment informing them that they were prized with “Honest Weblog”. Well, there’s no prize, but they can keep the nifty icon. List at least ten honest things about yourself. Then, pass it on!


10 ciekawostek o mnie/10 things about me

1. Lubię oglądać w tv programy o zwierzętach.
2. Jak zostaję sam w domu, to zawsze z włączonym internetowym radiem (drażni mnie tylko jedna piosenka zespołu Iron Maiden).
3.Jestem wiernym czytelnikiem zbioru książek z domowej biblioteki, gazetami też nie wzgardzę
4.Relaksuje mnie jazda samochodem(jako pasażer oczywiście).
5. Zdecydowanie lepiej czuję się w lesie niż w mieście.
6.Najlepsza moja zabawa to pływanie, uwielbiam wodę.
7.Zdarzył mi się złodziejski incydent:pożarłem szwajcarskie czekoladki zostawione na biurku(niestety nie było ich dużo).
8.Mogę się pochwalić doskonała figurą, choć jako szczeniak trochę misiowaty.
9.Jestem bardzo przyjazny w stosunku do napotykanych psów i ludzi.
10.Myślę, że mam więcej niż dwa zwoje(jak sugeruje Pan), jestem przekonany, że mam wysokie psie IQ:-)))

1. I like to watch TV shows with animals
2. When I stay at home alone, the internet radio is always on (I don’t like just one song from Iron Maiden)
3. I am bookworm, we have a nice collection of books; however newspapers also ok for me.
4. Driving in a car makes me relaxed (as a passenger of course)
5. I feel much better in the woods than in the city
6. My best play is swimming, I love water.
7. I had my theft incident: I have bolted Swiss chocolates left on the desk (unfortunately there wasn’t too many)
8. I can be proud of my perfect shape (it wasn’t always like that when I was a puppy)
9. I am very friendly to the other dogs and people.
10. I think I have high dog’s IQ (however there are people that see it in different way)


do dalszej zabawy powinienem wyznaczyć minimum 7 blogów - postanowiłem wybrać nieco więcej i same psie blogi, bo jestem bardzo ciekaw, co moi blogowi przyjaciele o sobie napiszą:-)

1.Splendor (ostatnio pochwalił się, że zna języki obce)
http://splendorro.blogspot.com/
2.Kruszyzna
http://psiejsko.blox.pl/html
3.Placek
http://piesplaton.blogspot.com/
4.Owczarek
http://owczarek.blog.polityka.pl/
5.Bankier
http://bankierrr.blogspot.com/
6.Badzielec
http://badzielec.blogspot.com/
7.Igor
http://blondyniblondyna.blox.pl/html
8.Cofie
http://labrador-blackcofie.blog.onet.pl/
9.Chatek
http://chocodream.blog.onet.pl/

do wszystkich wyślę zaraz zawiadomienie i mam nadzieję, że się ucieszą:-)))))
a te kwiaty to ode mnie dla wszystkich, których lubię i kocham:-)

7 komentarzy:

  1. Bankiś już śpi (jest 1.17), więc w jego imieniu bardzo dziekuję.
    Odezwiemy się kolo poludnia, aby napisać więcej :))
    Ależ on się ucieszy!
    Enzuniu - ciepłe głaski dla Ciebie, a dla Twoich Państwa - gorące podziękowania :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziekuje za glski, to lubie:-)
    ja niebawem tez juz bede spal, jeszcze tylko nocne wyjscie, pozne, bo niby ma to sprawic, ze w niedziele rankiem dluzej pospie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for playing along...I tried to translate using my Polish-English dictionary!!!
    Kit

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Enzo to bardzo miło z twojej strony.O sobie pisać najtrudniej ale postaram się choć kilka słów a więc pani mówi że jestem złodziejem.Kradnę wszystko co mi wpadnie w łapy telefony,ubrania ale najchętniej to buty.Uwielbiam się bawić z innymi psami ale zabawą z kotem też bym nie pogardził żebram przy każdej nadarzającej się okazji.Uwielbiam pływać .Jestem bardzo gościnny,chętnie dzielę się swoimi zabawkami a czasami nawet gryzakami.To tyle o mnie jak sobie coś przypomnę to dopiszę.Macham przyjaźnie ogonkiem :)
    Chatul.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Enzo. Serdecznie Ci dziękuję za wyróżnienie!! Jestem zaszczycony. Mam tylko pytanie, czy mogą być wyróżnione te same blogi?
    Masz głaski od mojej rodzinki i merdy ogona ode mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, ale to bardzo dziękuję za wyróżnienie. Jak już to ktoś powiedział, o sobie napisać najtrudniej. Kim zatem jest Luka?
    Kudłacz wielorasowy zabrany ze schroniska. Wielbicielka polskiej kuchni (ze wskazaniem na żeberka). Odzywa się rzadko, ale jeśli już, to na pewno ma jakiś powód :) Nowe hobby: pożeranie dziecięcych zabawek (dziecię samo te zabawki podaje do żarcia - ciężko odmówić). Towarzyska i wesoła, a poza tym - a to już pani wie najlepiej - wieeeelka pieszczocha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatki ekstra, info wkrótce. Ostatnio jakoś kiepsko u mnie z czasem.
    pozdrawiam Cię Enzo

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...