3.05.2015

deszczowa majówka

Od paru dni deszczowe chmury wiszą nad Adlikonem. Nawet jeśli się przejaśnia, to jest to chwilowe i można tego nie zauważyć..
Niby lubię deszcz i nie przeszkadza mi on w spacerach, ale nie lubię gdy zalewa mi oczy, wracania z mokrym brzuchem i tego całego obrządku wycierania mnie po spacerze.
A od paru dni mam to po każdym wyjściu:-(
W zamian kąpiele w strumyku, który znacznie podniósł swój poziom.
Czasem i labrador potrafi się zaślinić..

Dokąd biegnę taki nakręcony?
Ano do strumyka!
Odkryłem, że teraz mogę zanurzyć w nim nieco więcej niż stopy - woda sięga mi prawie do grzbietu!
Jest to emocjonujące, wprawdzie ocean czy morze to nie jest, ale mam sporo radości.




Szybkie spojrzenie w stronę Pana, może niezadowolony, że się tak zanurzyłem po szyję?
Chyba nie, uśmiecha się do mnie, pewnie podziwiał moje strumykowe akrobacje!
Po kąpieli dobrze się nieco przesuszyć, ale jak gdy słońce nie chce się pojawić?
Wbiegam więc w zieleń, przechadzam się dostojnie między pędami. Ale wcale przez to nie robię się suchszy..ale tak wesoło te trawy mnie łaskoczą po brzuchu:-)
Ścieżki nad strumykiem nie są niestetsy dostępne dla koni, nie moga one nimi kroczyć. Nie wiem dlaczego, ale jak widać mają zakaz "wjazdu".
Popieram ten apel!!!
Sa miejsca gdzie naprawdę sporo jest śmieci -puszek, plastikowych flaszek, opakowań po batonach itd. To może dziwić, bo wszędzie jest pełno koszy na śmieci i tych psich również. Do psiego kosza też można wrzucić śmieci, nie ma problemu. Ale nie, niektórzy wolą na trawę czy w krzaki. Trudno to zrozumieć. A my, zwierzęta mamy ciekawą naturę. I zawsze te śmieci nas ciekawią.
Przyznaję się - też jak mam możliwość to sprawdzam co to tam leży w trawie(może będzie dało się to zjeść?). Trzeba jednak uważac, bo potem można mieć różne problemy żołądkowe..
Po spacerze, wygibasach w wodzie i ceremonii suszenia ręcznikiem futra mogę się zwinąć w kłębek i drzemać aż do pory karmienia;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...