18.05.2015

a może pies-strażak?

Podczas spaceru trafiłem na wóz strażacki.
Obejrzałem z każdej strony - zrobił na mnie wrażenie! Czyż nie wygląda pieknie? Czysty, wszystko błyszczące i gotowe do akcji. Oczywiście tych ostatnich jak najmniej!
Ale straż zajmuje się różnymi rzeczami, ostatnio ratowali..kota.
Wszystkie sprawy opisują i dokumetują na swojej STRONIE , o kocie jeszcze nie ma, ale pewnie niebawem się wpis pojawi(trzeba wejść rubrykę Fotos a potem w  Einsätze )
Niestety żaden strażak się po okolicy nie kręcił więc nie mogłem zagadać o pracę, ani nawet zrobić sobie wspólnego zdjęcia. Za to chętnie pozowałem z samochodem:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...