30.03.2011

w lesie wiosny jeszcze nie ma

W lesie niestety jeszcze wiosny za bardzo nie widać. Jest przyjemnie, ale drzewa nie są zielone, a trawa jeszcze się nie przebiła przez stertę zeszłorocznych liści.
Za to jest mnóstwo zapachów, które każdą wycieczkę do lasu czynią fascynującą.
U nas w parku bywa nudno, no chyba że idę z piłką albo spotykam jakichś znajomych. W lesie zawsze jest interesująco. Ostatnio znalazłem niespodziewanie błoto, tak mnie to uradowało, że był pogrom;-), czyli nie tylko ja byłem ubłocony:D
Nie ma tego uwiecznionego na żadnym zdjęciu, bo każdy walczył abym jak najmniej się o niego otarł.
Tu jeszcze jestem czyściutki, jakby prosto z wanny:
Gdzieś tam za zakrętem czai się ogromna kałuża:-)
A to miejsce gdzie jest wszystko, po prostu wszystko dla psów.
Gadżety, opieka, poradnictwo, co by się nie chciało. Nawet taka usługa, że pies może tu zostać, gdy pan czy pani nie mogą go zostawić samego w domu, a koniecznie muszą gdzieś iść sami. A także noclegi dla psów, spacery. I kąpiele, zdjęcia, masaże..
http://www.hundebetreuung-frankfurt.de/index.html

2 komentarze:

  1. Kwestia tygodni, się nie obejrzymy i będzie zielono... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas juz zielono od poczatku tygodnia, cos czuje ze tradycyjnie lato rpzyjdzie za szybko..

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...