7.02.2011

njusy

Trochę się rozleniwiłem, albo też byłem bardzo zajęty:-)
Obie wersje usprawiedliwiające moją nieobecność są prawdziwe.
Czas jakoś tak szybciej zaczął biec i ani się obejrzałem a już nowy miesiąc.
Nawet mógłbym zaryzykować i ogłosić odejście zimy, ale trochę się boję, że po takim komunikacie mogłoby złośliwie sypnąć śniegiem. W każdym razie jest już całkiem przyjemnie i świeża trawa pewnie pojawi się szybciej niż wszyscy myślą!
Oczywiście żal mi śniegu i takiego lekkiego mrozu, ale staram się cieszyć i z wiosny. Jest sporo innych atrakcji, pojawia się błoto..może też jakieś atrakcyjne nowe psice się pojawią i się zakocham?
:-)

Teraz chodzę do nowej pani weterynarz, Mai. Jej gabinet jest bardzo blisko, nie trzeba jechać samochodem, tylko wystarczy przystanek lub dwa tramwajem. Jestem zadowolony ze zmiany, też dostaję u niej smakołyki, a mój ochoczy skok na stól do badania wywołał u niej zdziwienie.
Wiedziałem, że to ją zaskoczy. Nie bardzo lubię badanie moich uszu, ale też nie jest to coś czego się boję. Dostawałem lekarstwo, a potem przez kolejne dni Pan czyścił mi takim specjalnym preparatem i przez to omal nie dostałem ksywki "Octowy Enzo"...
Na szczęście już mi tym pan nie czyści, teraz czekam na wynik badania. Jak już będę musiał korzystać z innych preparatów, to wierzę, że będą o przyjemniejszym zapachu.

Przez ostatni tydzień byłą u nas Danka i przywiozła mi upominki z Polski: różne treserki, jabłka i marchewki oraz niebieską maskotkę. Z wszystkiego się bardzo ucieszyłem, a maskotkę już nieźle wymiętosiłem i odpowiednio oznakowałem(usunąłem jej nos).
Korzystałem też z dodatkowej pary rąk i nadstawiałem się przy każdej okazji do misiowania:-)

A to dowód że wiosna się zbliża:

2 komentarze:

  1. Hallo Enzo,

    wir sind fast neidisch - kleine Blüten haben wir noch nicht, aber es wird wärmer. Heute hat seit langem wieder die Sonne geschienen, einfach toll. Der Matsch ist wirklich auch eine sehr schöne Sache... für eine Weile ;-)

    Liebe Grüße, Nero & Murphy

    OdpowiedzUsuń
  2. Heute war düster und kalt. Winter will zurück. Am Samstag werde ich in den Bergen fahren (ich bleibe fuer eine Woche:))))

    liebe Gruesse:-)

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...