7.02.2011

czekam na dobre wieści z Italii

Wczoraj Robert Kubica miał wypadek, byłem tym bardzo zaskoczony, bo jednak wyścigi F1 są dużo bardziej popularne i o nich się sporo mówi, a o rajdach samochodowych znacznie mniej.
Ten rajd był całkiem blisko miejscowości w której wypoczywałem podczas ubiegłorocznych wakacji. Droga z naszego miasteczka do Imperii śmiało mogłaby też rajdową trasą, tyle tam było zakrętów, serpentyn.. Ja preferuję zdecydowanie drogi proste. Ale wiadomo, że dla kierowców rajdowych prosta droga jest nudna.
Teraz śledzę doniesienia o stanie zdrowia Roberta Kubicy, bo przecież to głównie jemu kibicuje w F1, reszta kierowców jest tłem.
Wierzę, że on szybko wróci do formy, jest waleczny i na pewno zrobi wszystko by dalej się ścigać.
Już cicho sobie myślałem, że ten sezon będzie tym, który pokaże w 100% talent polskiego kierowcy. Teraz myślę, że to i tak nastąpi tylko, że parę miesięcy później. Zwycięstwa jeszcze przed nim.

Ja nie zamieszczę zdjęć i filmów z wypadku, to film sprzed wyścigu:


tak jeszcze będzie, choć w innych barwach;-)
może Lotus, a może coś włoskiego?


oficjalna strona:
http://www.kubica.pl/

I jeszcze Robert z innej strony, reklamowej, kiedyś zamieściłem starsze spoty reklamowe w których wziął udział, teraz coś nowszego. To zamiast tych zdjęć z wypadku, które są od wczoraj WSZĘDZIE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...