23.03.2016

pierwsze wiosenne kwiaty

Już nie tylko kalendarzowa, już i taka widoczna gołym okiem wiosna!
Różne kwiaty pojawiały się wcześniej, ale często były zasypywane śniegiem lub też przymrozek je ścinał.
W końcu jest jednak wiosennie. Tylko drzewa jeszcze śpią. Pomijam tzw bazie - te już są wszędzie;-)

Teraz na spacerach przyglądam się wszystkim ogródkom i najbardziej podobają mi się takie połacie trawnika pełne krokusów i przebiśniegów. Czyż nie wygląda to ślicznie?

Wszystkie zdjęcia są z Adlikonu, bardzo mnie to cieszy, że okolica nabiera w końcu jakichś kolorów.
Oczywiście najlepiej jest gdy spaceruję w jakiś słoneczny dzień. A te nie są codziennie - często teraz pada lub jest zachmurzenie.


 Z radością zauważyłem, że mlecze już kwitną - będzie nowa korona:-))

Muszę przyznać, że już czekałem z niecierpliwością aż będę mógł zaprezentować jakieś naprawdę wiosenne oznaki z Adlikonu. Niby prawdziwej zimy nie było, przynajmniej w mojej wiosce, ale wiosna wcale za bardzo się nie spieszyła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...