16.06.2014

końskie wieści

 Ledwo tydzień mnie nie było w Adlikonie, a już coś się zmieniło!
Idę na spacer i co widzę przed stajnią moich znajomych koni? Wystawka dorożek. Podchodzę bliżej, a to żadna wystawa, to wszystko na sprzedaż! Jak to?? Co teraz konie będą robić? Przynajmniej raz na tydzień jechały gdzieś z tymi dorożkami i powozami. Może jakiś nowy dostaną?
Nic na ten temat nie mówią. Jakby wody w usta nabrały, skubią trawę, wymienią ze mną grzeczne powitania, ale nic o wyprzedaży swojego garażu nie wspominają.
 A dziś dodatkowo jeszcze jedno zaskoczenie: na łączce zamiast dwóch dobrze mi znanych koni pasł się trzeci! Miał swój kąt za drzewami, ale zaciekawiony na mnie spoglądał. Może niebawem będzie bliżej ogrodzenia, to dowiem się czegoś więcej. Chyba, że jego towarzysze się rozgadają, dopuszczam i taką opcję;-). Na razie wielkie tajemnice, no cóż jak chcą. Ja poczekam!
Młody koń jest biały i ma dużo czarnych kropek na grzbiecie, tyle zauważyłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...