27.05.2014

koleżanki z pastwiska

Muszę przyznać, że u nas w Adlikonie okoliczne pastwiska też są pozapełniane, ale jednak podczas weekendu zobaczyłem znacznie większe stada! I wszystkie z dzwonkami.
Dużo młodych krów(byczków), one zawsze najbardziej skore do zapoznania się z obcymi.
Miałem wrażenie, że gdyby nie taśma, to byłyby to bliskie spotkania!

Podglądałem co one tak wyskubują i skubią dokładnie to co ja;-). Naprawdę mam dużo wspólnego z krowami, tak mi się wydaje. Pomijając gabaryty;-))
W popularnej miejscowości, Gstaad, jest bardzo ciekawa fontanna:

Miejscowość ładna, o tej porze roku bardzo tam spokojnie i pusto. Jednak już niebawem po deptaku będą spacerować tłumy, sezon letni już ruszył.

Ponieważ berneński kanton ma w swoim herbie niedźwiedzia, to miś pojawia się tu tak często jak krowa. Dumny niedźwiedź niedaleko dworca kolejowego w Gstaad.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...