24.08.2011

Splendor

Hej Splendorze, nigdy się osobiście nie poznaliśmy, ale dzięki internetowi mogliśmy w miarę na bieżąco wiedzieć co się dzieje na naszych podwórkach.
Wirtualnie to ja nawet Twój Kórnik trochę zwiedziłem, bo byłem ciekaw w jakim miejscu mieszkasz.
Pamiętam ten czas gdy na siebie w internecie wpadliśmy.. Razem z Badzielcem i Bankierem komentowaliśmy otaczającą nas rzeczywistość. Bywały smutne momenty, ale częściej było wesoło, wiele sie działo. Dla mnie wszystko wtedy było nowe, a Wy mieliście już pewne doświadczenie życiowe.
Czas jednak biegł. Na Twoim blogu coraz rzadziej się pojawiały informacje, ale widziałem co u Ciebie się dzieje. Żałuję, że nie można wiecznie być młodym i sprawnym, albo przynajmniej sprawnym.
Nie wiem gdzie teraz jesteś Splendorze, ale mam tylko nadzieje, że jest to jakieś miłe i przytulne miejsce i że czasem możesz sobie zerknąć co tam dzieje się w Kórniku.
Ja będę o Tobie pamiętał.

1 komentarz:

  1. Aron mieszka właśnie w gminie Kórnik ....Nasze Kamionki leżą kilka km od Kórnika (...)

    psie niebo - gdziekolwiek jest - czeka na wszystkie nasze wspaniałe psy - wierzę w nie ...wierzę też , że to wspólna przestrzeń dobrych istot wszelkich i dane będzie być nam gdzieś...kiedyś razem *

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...