18.02.2010

myślenie o wiosnie

Przedwczoraj był prawie, że wiosenny dzień. To skłoniło mnie do rozmyślań o wiośnie.
Postanowiłem sobie przypomnieć jak to było w poprzednich latach, jak wtedy wyglądał luty.

Rok 2007 i ja jako szczeniak;-). Tak na marginesie, to bardzo misiowy wtedy byłem..
Łąka jak widać zielona, wprawdzie nie była to świeża trawa, ale czy na pierwszy rzut oka wygląda to na zimę?
Jednak wtedy spotkała nas niespodzianka, aż jeden dzień padał śnieg, Pan nie zastanawiając się długo wziął mnie na ręce i szybko podbiegliśmy na łąkę. Pan chciał abym nacieszył się śniegiem.
Brykałem sobie wesoło, a ten śnieg znikł tak szybko jak się pojawił i taka to wtedy była u nas zima;-).

A to już luty 2008.
Prawdziwe liście i nie był to jakiś jeden wybryk natury, na innych krzakach czy drzewach też tak właśnie wyglądało.
W tamtym roku sezon pływacki rozpocząłem właśnie w lutym..
Sam chętnie wskakiwałem do wody i wcale nie chciało mi się wracać do domu.
To inny lutowy spacer, każdy strumień był mój.. A otoczenie jak widać zielone.
W tej zeszłorocznej trawie pojawiały się takie wesołe niespodzianki:
A to już 2009.
Pojechaliśmy na spacer do lasu, bo tam leżał śnieg, nie jakieś ogromne ilości.
W mieście było ponuro, bo jeszcze nic zielonego się nie pojawiło, ale śniegu to też żadnego nie było. Raczej takie wiosenne oczekiwanie na to, aż rośliny zaczną kwitnąć. Wtedy specjalnie szukaliśmy miejsc ze śniegiem..
Teraz to trzeba uzbroić się w cierpliwość.
Jak we wtorek było tak miło, to aż wykopałem dołek w ziemi by sprawdzić czy trawa nowa ma zamiar się pojawić;-)
Śnieg jest wspaniały, tylko to czym sypią mnie irytuje. Takimi kamyczkami jakby i one przyczepiają się do moich poduszek, włażą między poduszki itd. To czyszczenie łap to rzecz której bardzo nie lubię. A niestety w drodze do parku chodniki obsypane.
No to chyba też już chcę wiosny?;-)

4 komentarze:

  1. nie ma nic słodszego niż małe labki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tym pjerszym zdnieńciu pomyśliłem isz to miećwieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Enzo, to niesamowite - my z Moja tez dzisiaj gladalismy nasze zdjęcia z lutego, z lat ubiegłych :)
    Pamiętam te zielone łączki :)

    Dzieki Ci Przyjacielu za madre słowa wsparcia w mej jamniczej niedoli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mi sie wydaje ze jako mlody pies bylem bardzo podobny do misia;-)))

    ech Bankierze dzis rano znow pojawil sie snieg..

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...