14.02.2010

Dżekson i Dżil

Przedstawiam moich innych znajomych, żeby nie było, że tylko marudzę za Wolfem i Rufusem.
Dżil już parę razy u mnie się pojawił, zacznę więc od Dżeksona:
Jest ode mnie znacznie drobniejszy, ale nie przeszkadza to nam w wspólnej zabawie. Biegamy, pozwalam mu tez na różne psie zachowania.
Dżekson od jakiegoś czasu jest już bez męskich atrybutów. Trochę przerażające, prawie wszystkie psy w moim otoczeniu są po tym "zabiegu". Na szczęście ja się jakoś uchowałem;-))

Pan od Dżeksona jest właścicielem takiej wielkiej, białej limuzyny. Kiedyś chyba nawet zamieściłem jej zdjęcie zdziwiony faktem, że może być tak długi samochód;-)
Wymyśliłem sobie, że fajna by była przejażdżka tym autem. W środku są skórzane kanapy, barek i tv. Barek mi obojętny;-)
Wylegiwałbym się na takiej kanapie i przez zaciemnione okno spoglądał na zewnątrz.
Jechałby oczywiście też Dżekson i Dżil i mały Enzo. Bez ludzi, no tylko kierowca.
Po mieście byłoby ciężko się poruszać, za dużo zakrętów, świateł. Pojechalibyśmy trochę autostradą, potem przez te wszystkie szpanerskie miejscowości z Hochtaunuskreis;-)
Przechodnie zapewne by się zastanawiali, kto tam się ukrywa w tej limuzynie, na pewno powstałby jakieś plotki;-)
A my zaśmiewalibyśmy się ukryci przed ciekawskimi spojrzeniami.
No coraz bardziej ten pomysł mi się podoba, muszę z Dżeksonem porozmawiać;-)

To my razem:

Odpoczynek na śniegu(dziś już większość stopniała).

Uwaga! leci wielka kula futra...
tak, to Dżil we własnej osobie.
Wyczuwa mnie zawsze i nawet jak już wraca do domu po spacerze, to przybiega i nowe siły w niego wstępują.
Witamy się, za chwile rozpocznie się gonitwa i zapasy na śniegu.
Nigdy jak jest Dżil nie ma zabaw z innymi psami, bo Dżil jest bardzo zazdrosny i przegania ode mnie innych. Ja tak zawsze robiłem z Wolfem.. gdy jakiś pies się pojawiał w pobliżu, to przeganiałem.. no taka nasza psia natura chyba.

Może jednak pożegnać śnieg?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...