21.09.2009

szybkie wieści

Pojutrze powinno się już jakoś uspokoić. Jutro jeszcze przyjdą panowie z nową kuchnią, prawdopodobnie nie będę mógł uczestniczyć w jej budowaniu. Jak ktoś przyjechał po naszą starą kuchnię, to musiałem siedzieć w swoim pokoju, choć bardzo ale to bardzo byłem ciekaw tego co tam się dzieje.
Różne interesujące rzeczy mnie omijają..
Tydzień temu Pani i Pan wrócili skądś i czuć było od nich kotem, a nawet dwoma! Teraz już niestety ja nie jestem zabierany do Agnieszki z obawy, że za bardzo będę zaczepiał dwa kotki, które u niej mieszkają.
Obecnie to dorosłe kociska, to męski osobnik:
Wygląda mi ze zdjęcia na takiego co to głównie zajmuje się wylegiwaniem;-)Z kolei w ten weekend też musiałem siedzieć w domu, a Pani, Pan i Marcin poszli na Targi Samochodowe (IAA) oglądać różne nowości, ja sobie mogłem tylko owe nowości zobaczyć na zdjęciach..
Aby tyle.
Dla fanów motoryzacji tutaj relacja:
saabio
http://www.kaleidoscope.pl/thumbnails.php?album=297
wszystkie inne
http://www.kaleidoscope.pl/thumbnails.php?album=298

swoich faworytów przedstawię w oddzielnym wpisie, w końcu pies też może mieć swoje ulubione marki, modele itd;-)

Pan twierdzi, że źle bym się czuł na tej wystawie, bo tłum był spory i dla psa to męczące..
Być może.
Jestem skłonny w to uwierzyć, bo od czasu jak zaczęły się Targi to mój park przeżywa oblężenie! Za parkiem jest ogromny, piętrowy parking i ruch tam jak w ulu (gdy nie ma akurat żadnych Targów to parking jest nieczynny). Park przy basenie służy jako dodatkowy parking. Pani mi podpowiada, że to w rzeczywistości jest parking, tyle, że służy też jako teren zielony. No ale od tygodnia nie da się tam biegać ani spacerować.
Przez weekend Marcin spał w moim pokoju, a ja w sypialni;-))))
Podobało mi się pomimo tego, że nie mam tam legowiska przy oknie. Wczoraj w nocy ponoć dałem festiwal pochrapywania. Nie wiem czy to prawda, bo nie słyszałem he he..Każdy but jak leży blisko sznupy jest kuszący;-)
Ale tylko je lubię ponosić w pysku, ewentualnie na nich się położyć. Choć udało mi się całkiem niedawno taki chodak rozgryźć, twarda sztuka to była.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...