8.09.2009

słów parę o weekendzie


W weekend próbowałem pomagać w pracach domowych, ale się ze mnie raczej śmiano, z usług nie skorzystano.
A i śrubki chciałem przykręcać, szafkę składać, wiercić dziury, a nawet malować takim specjalnym wałkiem.
Ostatnio chodziłem z futrem maźniętym farbą, ale ślady powstały w innym sposób niż bym chciał.
Ja chciałem mieć parę takich kropek jako efekt tego, że się udzielam podczas prac malarskich. Pani jednak powiedziała, że mam jej głowy nie zawracać i lepiej jak gdzieś się ułożę na drzemkę. To się ułożyłem - przy ścianie, co to chwile wcześniej została pomalowana..
Nie będę tego tłumaczył, czemu tak zrobiłem, bo się okaże, że albo jestem złośliwy, albo bezmyślny:-(


ja bezmyślny???

albo złośliwy???
cóż za wstrętne podejrzenia..

1 komentarz:

  1. Cześć Enzo widzę że polecasz mnie na internetowe randki no nie wiem co moja pani na to:)wiesz ostatnio miałem randkę z biszkoptową labradorką i pani już nie może się doczekać czy zostanę wreszcie ojcem ale musimy jeszcze poczekać koło miesiąca na potwierdzenie:):)nie zapeszam mam nadzieję że będzie ok dam znać pozdrowionka dla ciebie jak i dla twoich właścicieli łapka COFIE

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...