18.07.2014

ponownie o krowach

Jak wiadomo, gdzie się pies w Szwajcarii nie ruszy tam może spotkać krowę. Albo i całe stado. Krowy bywają jednak naprawdę bardzo różne. Oto jakie spotkałem podczas minionego weekendu.
Krowa Milka z Livigno. Co ciekawe reklamowała Calandę(napój) a nie czekoladę.

Drewniana krowa reklamująca sklep z antykami, również w Livigno. Udało mi się ja uchwycić samotną, w ciągu dnia jest po prostu oblężona - każdy chce sobie zrobić z nią zdjęcie. Jednak jest pewien zakaz: nie wolno na nią wchodzić.

Wesoła krowa w Zernez, czyli jak wykorzystać starą wannę. Wg mnie bardzo fajny pomysł!
A teraz już pora na stadko i to niemałe! Za przełączą Forno jest wielkie pastwisko. Z małym źródełkiem wody, z choinkami pomiędzy które w upalne dni można wejść poszukując cienia. Ogromna przestrzeń na której żyje kolorowe stadko.
I jest tu krów do wyboru, do koloru! Czyż trójkolorowa nie jest zachwycająca? Jeszcze takiej krowy nie widziałem, dla mnie to Miss tego stada!
Tu czarnulka, całkiem pokaźna.

Oraz szef tego stada...
który sprawdzał czy wszystko u Czarnulki w porządku;-)
Dał też głos, a wierne krowy mu odpowiedziały.
A to młodzież, też urocza, Wice Miss..  Tak naprawdę wszystkie ładne i interesujące. Trudno wybrać, która najpiękniejsza. Miło było je przez chwilę poobserwować, wyglądały na chętne do zawarcia znajomości, ale czuję przed nimi respekt i wolę być w bezpiecznej odległości!


5 komentarzy:

  1. Ale wspaniała kolekcja krówek! Bardzo lubie krowie oczy - sa piekne, wielkie, orzechowe, wilgotne z długimi rzęsami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kolekcja krówek, aż po fioletowo białe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie krówki :3 Haha...
    Uroczy psiak <3
    Strasznie mi się podoba ta krowa z wanny :D

    Zapraszam do mnie:
    http://zakochanewpsach.blogspot.com
    Serdeczne pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te krowy, tylko jakieś strasznie duże... Nie boisz się ich?
    Pozdrawiam
    To ja, Aron :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadę do Livigno w kwietniu, ciekawe czy krowy tam ciągle będą :) w sumie fajna pamiątka sobie zrobić z taka fioletową zdjęcie

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...