16.11.2009

Bengals górą!

Bohaterem dzisiejszego meczu został wg mnie Bernard Scott.
Photo by Andy Lyons/Getty Images North America

Running Back Bengalsów. Jak on fantastycznie dziś biegł, jakie robił zwody, jak nie dał się powalić na trawę przeciwnikom;-)
Ten fragment meczu pomiędzy Cincinnati Bengals a Pittsburgh Steelers najbardziej mi się podobał.
Mecz był zacięty, widać, że obu drużynom zależało na wygranej. Quarterback Steelersów, Ben Roethlisberger, nie będzie tego spotkania najlepiej wspominał, tak myśle.

Już drugi raz w tym sezonie Tygrysy pokonały ubiegłorocznego zwycięzcę Super Bowl.
Tu wspomniany przeze mnie wcześniej fragment meczu:



Bengals - Steelers 18-12(na stadionie w Pittsburghu)
http://www.bengals.com/


Poza tym dzień całkiem udany, rano godzinę bawiłem się z Dżilem. Przyznam, że chwilami to już czułem lekkie zmęczenie, ale..
no jak tu młodemu dać satysfakcję, że mnie zmęczył?
Szalałem więc dopóki nie padła propozycja pójścia do domu;-)
A Dżil coraz większy, ile centymetrów on jeszcze urośnie?? W każdym razie wróciłem do domu usatysfakcjonowany. Spałem potem jak szczenię.

2 komentarze:

  1. chciałabym mieć taki kask na snowboard!! :)

    enzowe filmiki boskie... a ten z drzemki to juz mistrzostwo swiata:).

    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. moj Pan tez by chcial, ale na narty. wystarczylby pomaranczowy, paski zrobilby wlasnymi rekami;-)

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...