25.03.2014

kolory marca


Pomimo różnych zawirowań pogodowych typu grad jest zdecydowanie wiosennie i kolorowo w okolicy. Każdego dnia widzę, że pojawiają się nowe kwiaty, nowe pączki na drzewach i małe listki na krzakach. W ogródkach jest tak ślicznie, że kusi mnie by do nich wejść, ale na straży grządek stoją koty - paniska tych wypieszczonych rabatek.. Nie będę przecież się pchał nigdzie na siłę i wbrew gospodarzom. Zza płotu sobie jednak obserwuję, to nie jest zabronione. Nie wszystkie koty jednak to zachwyca i na mnie fukają lub się bojowo prężą. A ja, no cóż, albo zwyczajny ignor, albo coś tam odszczekam, w zależności od nastroju.



Dziś zerkam na trzepak, a tam..Frank! Siedzi dumny i układa zapamiętale swoje pióra na klacie. Wiatr swoje, a Frank niezrażony swoje;-). Chwilę więc pogadaliśmy. Frank postanowił uznać jako swoje gniazdo z wieży kościelnej w Steinmaur . Ono jest tam od lat i w końcu należy do tego bociana, który pierwszy przyleci i je zajmie. Frank więc, słusznie!!, stwierdził, że w tym roku to on jest tu pierwszym bocianem, ma prawo tam siedzieć? Ma! Spędza teraz tam większość czasu, to idealny punkt widokowy i przylatujące z Afryki bociany na pewno zauważą Franka i vice versa. Taki bocian z własnym gniazdem, w dobrej lokalizacji, to przecież super partia. Jestem pewien, że szybko Frank w tym gnieździe nie będzie sam.
Ponieważ wczoraj tak bardzo wiało, to zatęsknił za przytulnym domkiem stojącym na Krowiej Górce.
Jednak za swoje mieszkanie zaczął już uważać gniazdo. Poza tym w okolicy Buchs zaczął się już sezon na żaby. To brzmi dla mnie nieco okrutnie, ale zdaję sobie sprawę z tego jakie rzeczy dzieją się w przyrodzie. I ja mam swoje na sumieniu: te poduszone muchy i komary..


3 komentarze:

  1. Nie wszędzie już taka piękna wiosna.U mnie tylko gdzie-nie gdzie śniezyczki ,liści zielonych ani śladu nie mówiąc o żonkilach czy innych wiosennych roslinach.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ciekawe, bo ja mam identyczne kwiatki w ogródku. Wszystkie, co do jednego, jakbyś spacerowała w moim ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jo, musialbym;-) zbadać ten Twoj ogrodek. wiem, ze na twoim terenie tez sporo krow, wiec trawa musi byc rownie dobra. trawa to podstawa;-))
    Kociafrania, mam nadzieje ze teraz juz i u Ciebie jest wspaniala wiosna!

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...