7.03.2014

scenki ze strumyka

Woda już zachęca by do niej wskakiwać! Prawie za każdym razem jak idę obok strumyka i słyszę to jego szemranie, to mnie kusi zbiec na dół.
Czaple siwe ciągle stoją w wodzie i w coś się intensywnie wpatrują. Też próbowałem, ale pojęcia nie mam co one w tej wodzie widzą?
 Ja lubię zwyczajnie nogami zmącić lustro wody, pochłeptać nieco, to w końcu też adlikonka;-).
Brzuch zawsze mi się nieco zmoczy, ale lubię to uczucie. Nakręca mnie to do różnych wygłupów. Na przykład do wspaniałych skoków nad strumykiem. Niestety Pani była pod takim wrażeniem, że nie uchwyciła tego na żadnym zdjęciu! Szkoda, szkoda;-)
Może dziś też pokręcę się nieco w wodzie? Albo pójdę posprawdzać okoliczne ogródki czy już zakwitły inne kwiaty, bo przebiśniegi i krokusy mi się już opatrzyły;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...