27.09.2011

Sól z Camargue


Wracając z plaży przejeżdzaliśmy koło miejsca w którym wydobywa sie sól. Wygląda to tak trochę księżycowo, przynajmniej dla mnie. Za bardzo się nigdy nie zastanawiałem nad tym skąd bierze się sól. Ona po prostu zawsze jest w solniczce:-)
Trudno mi uwierzyć, że to wszystko to sól, ale tak właśnie jest. Nawet mi sie to miejsce spodobało, tyle, że obserwacje można było prowadzić jedynie z tarasu widokowego. Widok jest wg mnie fascynujący.
Sól z Camargue jest podobno bardzo dobra, dla mnie to obojętne, bo ja nie używam soli:-)
A to gigantyczne owady, można je spotkac w tamtym rejonie. Na szczęście nie siadały na mnie.
Po drodze z plaży obserwowałem nie tylko ptaki(różne kaczki i oczywiście flamingi), widziałem pastwiska z bykami i końmi. Cały teren zielony praktycznie jest dla nich.
http://www.camargue.fr/
http://www.parc-camargue.fr/

http://www.midi-france.info/07020201_camargue.htm

4 komentarze:

  1. Ehh, Enzo, alez miales wspaniale wakacjce! Tej morskiej wody i duzych przestrzeni bardzo Ci zazdroszcze :)

    To ja, Aron :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Aron:-) jeszcze mam duzo do opisywania! ale wiesz, po tej wodzie morskiej to sikalem tyle, ze moglbym jakis pozar ugasic...

    OdpowiedzUsuń
  3. niebawem dorzuce filmik z kopalni soli, mnie tam wprawdzie nie widac, ale krajobraz jak to Fafik zauwazyl jest super;-)

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...