13.09.2011

pocztówka z wakacji

Bedzie krotko, bo mam slabe polaczenie z internetem i juz moja cierpliwosc wyczerpala procedura ladowania zdjęc;-)
Powyzej moje moje obecne poddworko, czyli drzewo oliwne, lawenda, krzaki win. Ponizej inna czesc podworka, taka z kwiatami, nazw wszystkich niestety nie znam, tylko oleander jest mi znajomy. Na podworku jest tez drzewo laurowe, drzewo z granatami, z orzechami i krzaki tymianku, rozmarynu i inne, wszystko to jest gigantyczne!
Moj skok spowodowany jest tym, ze Pan polewa mnie woda, z tego gumowego weza ktory widac na scianie. Jes tak cieplo, ze taki prysznic jest przyjemnoscia.
Pozniej bylem tak rozbawiony, ze lapalem w pysk co bylo najblizej. I oczywiscie zaraz ulozylem sie na tej czesci podworka, ktora byla pelna pylu..
A to ja zaraz po przyjezdzie, od razu zrobilem szybkie rozeznanie terenu. Caly plac wokol domku sprawdzilem. Wszystko mi sie spodobalo.
Dzis bylem na wycieczce nad morze, kapalem sie i wrocilem zmeczony ale bardzo zadowolony. Podoba mi sie to, ze mam tutaj sporo terenu do biegania. Bardzo sie wczuwam i szybko zaakceptowalem fakt, iz jestem panem podworka. Niestety Pani i Pan nie za bardzo sa zadowoleni, sugeruja ze za czesto nawiazuje dialog z mieszkancami okolicznych zagajnikow i pol. Czyli mowiac wprost za duzo szczekam;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...