28.09.2011

Miramas-le-Vieux

Wielu miast czy miasteczek to ja nie zobaczyłem podczas wakacji na własne oczy. Ponoć to dlatego, że nie zachowuję się jak należy. Byc może, byc może.. Czasem pyskuje innym psom, chyba głównie o to chodzi. Ponoć są szanse, że jednak będę potrafił się kulturalnie wszędzie zachować. Pani mi powiedziała, że "przekazano jej sugestie". Nie wiem co to znaczy i kiedy Pani lub Pan użyją tej nowej wiedzy .. Z jednej strony fajnie jakbym mógl wszedzie jeździć i przebywać nawet w zatloczonej kawiarni, a z drugiej strony czasem po prostu lubię być trochę niegrzeczny. Podejrzewam jednak, że będzie to taka metoda treningowa podczas ktorej dostanę jakieś smakołyki bądź pochwały, więc może grzeczność i kultura popłaca?
http://www.miramas.org/tourisme/miramas-le-vieux/
Miramas-le-Vieux to jedn z tych miejsc gdzie byłem osobiście, a nie gdzie replika mnie zastępowała. Miasteczko jest bardzo stare i w czasie gdy je zwiedzaliśmy było w nim pusto, czasem jakiś kocur przemknął;-)

Oczywiście zwróciłem uwagę na roślinność.
Tu piękny oleander:
A tu dywan z kaktusów:
Upał był spory, szukałem cienia i wody. Trochę odpocząłem na kamiennej ławie.
A brzuszysko sobie schłodziłem w fontannie:
Potem przejeżdżaliśmy przez miasteczko Saint-Chamas. Tam było już bardzo gwarno. Nawet było coś na kształt plaży miejskiej, ale plaża nie była dostępna dla czworonogów.
Pan poszedł do cukierni, oprócz pysznej bagietki przyniósł pudełko, które wydzielało miły aromat. Oczywiście ciastka były tylko dwa, czyli ja musiałem zadowolić się piętką bagietki, ot taka to sprawiedliwość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...