4.07.2011

ze statystyk


Pora spojrzeć w statystyki, choć przyznaję, że ostatnio większość haseł dotyczy labradorów oraz tego o czym piszę. Najbardziej internatów interesują piosenki o psach, popularne sporty we Francji, ochrona wód i .. enzowe plotki;-))
Można podzielić hasła na grupy, te które dotyczą osób, miejsc wydarzeń które opisywałem oraz te inne, czyli ktoś skierowany na mój blog poczuje się nieco zdziwiony. On "szuka Rosjanki" a tu mu ukazuje się psia morda;-)


Zacznę od pytań do Arona: http://tojaron.blogspot.com/
Wyobrażam sobie jego albo Miśka w plecaku:-), co oni mogliby w nim nosić?
-plecak dla nowofundlanda

i drugie hasło też jest raczej skierowane do Arona:
-czy nowofunland skacze z helikoptera
jestem ciekaw:-)

A na przykład kogoś nurtuje taki problem:
-zalatwianie potrzeb fizjologicznych przez pilotow...
Niestety nie znam żadnego pilota osobiście i nie moge zapytać. Wydaje mi się, że pilot po prostu załatwia te potrzeby jak inni ludzie. A gdy akurat jest w pracy to włącza autopilota, albo oddaje stery drugiemu pilotowi. Ewentualnie ściska nogi i bohatersko wytrzymuje do czasu aż wyląduje;-).

Coś nieco intrygującego:
-wystawy sklepowe z ręczników na 8 marca
Co się w tym dniu robi szczególnego z tymi ręcznikami? Bukiety? Serduszka?

Problem młodego poety:

-wymysl rymy do wyra
zow porzadki slonce chmury drzewa
porządki - początki
słońce - końce
chmury - góry
drzewa - śpiewa
I już mógłby być jakiś wiosenno-letni hit, ewentualnie romantyczny wierszyk.

Pojawił się też w wyszukiwaniach Fafik! I to wiele razy. Ktoś może zapragnął udać się w podróż śladami Fafika.
-fafik podróżuje blogspot
proszę, oto zapiski z Fafikowych wycieczek:
http://hamernia.blogspot.com/search/label/podr%C3%B3%C5%BCe

Kolejny problem, ale nie wiem czy fizjologiczny, czy też bardziej wskazane zaglądnięcie do sennika?
-bocian kupa samochód co oznacza
-bocian kupy
Wg mnie bociana kupa na samochodzie oznacza wizytę w myjni samochodowej;-)

Często wyszukiwano informacji o Sigean
-rezerwat afrykański sigean
Jak wiadomo osobiście tam nie byłem, obejrzałem tylko zdjęcia i krótkie filmy z tego miejsca. Warto odwiedzić. Tu pisałem o Sigean:
http://enzowy.blogspot.com/2010/10/reserve-africaine-de-sigean.html
tu pokazywałem:
http://enzowy.blogspot.com/2010/10/lwie-ryki.html

Do powyższych lwów dorzucam misie:


Jak zobrazować takie hasło:
-niedospanie obrazki
Nie wiem..może tak:
Wygodnie się leżało, spało, a tu jakiś dźwięk natarczywy się pojawił(budzik?) i pies nie wie co dalej..ruszyć się z ciepłego legowiska czy rzucić łbem i szybko spać dalej?I jak wygra pierwsza opcja, to właśnie pojawia się niedospanie;-)

-piosenki z głosem psów



Tu bardzo ważna sprawa:
-gdzie najlepiej ulozyc psu legowisko wikipedia
Ja nie wikipedia, ale sugeruję miejsce koło okna. Jeśli ktoś ma takie duże okna jak ja. To idealne miejsce dla każdego ciekawskiego psa:-)

Coraz więcej młodych osób zadaje sobie takie pytanie:
-co to jest pochud
A ja wiem co to jest pochód i jak wygląda, idzie dużo ludzi, wykrzykują różne hasła i trzymają w rekach transparenty z napisami, flagi najczęściej z Leninem lub sierpem i młotem.
(na zdjęciach pochód z ubiegłego roku)

Ktoś chyba szukał pilnie mistrza nożyczek i grzebienia:
-niedziela zakład fryzjerski francja bayonne
Ja żadnego fryzjera z Bajony jednak nie kojarzę. Głównie kojarzę to, że byłem tam bardzo marudny i do dziś powiedzenie, że ktoś jest "niegrzeczny jak Enzo w Bajonie" oznacza naprawdę paskudne zachowanie..

Na to mogę odpowiedzieć:
-denerwuje labradora
wiele rzeczy denerwuje labradora;-). Pusta miska po sygnale "Faktów", mycie podłogi(muszę wtedy leżeć na legowisku), kocie zapachy, niemożność zjedzenie tego co znajdę na dworze, upał, czyszczenie uszu, czesanie, chodzenie po mieście przy jednoczesnym zakazie wąchania każdego rogu i jeszcze sporo mógłbym tego wymienić.


To mnie zastanowiło:
-zabijajonce sie miśki
Bo pierwsze co mi przyszło do łba, to misie Haribo! Ale one nie są przecież agresywne;-)))

Ktoś jest ciekaw:
-na co uwazac w amsterdamie
Oczywiście na rowery, czasem pędzą tam szybciej niż samochody. A w Amsterdamie rowerzysta wszędzie ma pierwszeństwo i rację;-)

I na koniec wyliczanki:
-cześć enzo, jak zdrówko
bardzo dobrze i niech tak pozostanie.

Oczywiście hasła podaję w tej formie w jakiej się pojawiły w moich blogowych statystykach:-)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam wyciąg z Twoich statystyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :) Uśmiałam się przy niektórych komentarzach Enza :)
    Ja niestety nie miewam tak ciekaweych wizyt... Często wpada do mnie ktoś z wyszukiwarki bloxa ze słowem "mleczu" i ciągle trafia na prastarą notkę o Mikim wygniatającym łąkę i motylach, które na niej spotkaliśmy. Cóż, może jakiś miłośnik kwiatów.
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na kolejny wyciąg :)

    PS. Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ciekawe te Twoje statystyki, Enzo! Co do pytań o nowofundlandy, to i owszem są takie które potrafią skakać z helikoptera do wody. Ja osobiście tego nie próbowałem, ale myślę że może to być niezła przygoda! Ciekawym polecam wątek na naszym niufowym forum: http://forum.molosy.pl/forumdisplay.php?f=180

    Co do plecaka, hm, nie myślałem nigdy o tym, może na zapas smakołyków ???

    Pozdrówka!
    To ja, Aron :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedys wejscia byly bardziej urozmaicone, choc czasem jak sie "kwiat" trafi, to zastanawiam sie jakim cudem;-)
    Kiedys napisalem o psie Putina, a post chyba mial tytul "piekna rosjanka", cos w tym stylu, od tego czasu sa wejsca panow poszukujacych Rosjanek.
    I wiele wejsc na dziwne hasla to wynik takich wlasnie wpisow;-)
    pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...