13.07.2011

jeszcze krótko Replika

Jeszcze wspomnienia Repliki z Amsterdamu. Tu z lotniska, pomimo obecności na nim tym razem nie było potrzeby skorzystania z samolotem. Można powiedzieć, że była to wizyta robocza. Tak mi się wydaje, że lepiej się podróżuje pociągiem niż samolotem.
Oczywiście że widoki z samolotu są ładne i podróż trwa stosunkowo krótko. Jednak pociąg wydaje mi się taki przyjaźniejszy.. przede wszystkim dlatego, że jest przymocowany do jakiegoś podłoża. Niech mi ktoś powie czego trzyma się samolot? Moja psia wyobraźnia tego nie obejmuje. Pan mówi: to fizyka. Taaak. Na pewno, ale czy ktoś kiedyś widział fizykę?
Pociągiem jak na razie nigdzie daleko na jechałem, raczej krótkie trasy, ale nie było źle.
W samolocie ponoć musiałbym siedzieć w oddzielnym pomieszczeniu, w specjalnym kennelu.
Całe szczęście, że jak na razie we wszystkie ładne miejsca można dojechać samochodem, a ja mam w nim swój kącik;-)
Było też spotkanie z krową. Replika pomiędzy czarnymi plamami, choć myślę, że mogło być też foto na krowim pysku, albo rogu?
Ja kiedyś chciałbym się sfotografować z prawdziwą, szwajcarską krową
A tu krótka przechadzka po dzielnicy uciech. No dziwne miejsce, dziwne. Powiem tak - na placu Pigalle bardziej mi się podobało. Też kolorowo, a wystawy ładniejsze, nie takie.. dosłowne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...