25.02.2016

wiosna albo zima?

 Dopiero co chwaliłem się zimą. A śnieg jak szybko się pojawił tak szybko też  zniknął. Smuciłem się tym tylko przez chwilę, bo zauważyłem eksplozję wiosennej roślinności!

Codziennie biegłem sprawdzić jakie kolejne kwiaty się pojawiły i czy na drzewach są już pąki.
Jednak któregoś dnia obudziłem się i okazało się, że znów jest zima???
I teraz sam nie wiem, cieszyć się, że jednak jest zimowo, czy lepiej kibicować wczesnej wiośnie?
Tak ładnie wyglądało cały poranek. Ponieważ mróz nie dopisał, to większość śniegu się stopiła.
I tak własnie teraz jest - trochę wiosny, trochę zimy..

Nad strumykiem zostało najwięcej śniegu!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...