29.11.2014

elementy zimy

To, że zbliża się wielkimi krokami grudzień zauważyłem któregoś dnia na klatce schodowej. Wychodzę sobie i co widzę? Bałwany, Mikołaje.. coroczna dekoracja. To sygnał, że zima już naprawdę o krok lub dwa. Na razie mrozu żadnego nie poczułem, śniegu też nie widziałem. Ale pora przyjąć do wiadomości, że jesień już się skończyła pomimo iż wg kalendarza nadal trwa.

Ten mały bałwan najbardziej mnie intryguje - jego nos wygląda jak marchew;-)))
A przed wejściem do domu, na skrzynkach pocztowych nowość - Mikołaj, w poprzednie zimy go nie było!
Dziś też wysłałem list do, no właśnie - kto tak naprawdę podkłada pod choinkę prezenty?
Zrobiłem szybki risercz  rozeznanie i myślę, że podkładaczem upominków jest zdecydowanie Mikołaj. Rozruch ma 6 -go grudnia, taką jakby próbę, a potem już przygotowania do dnia właściwego. Tylko Mikołaj zawsze jest na zdjęciach z saniami z których aż wysypują się różne paczki! Internet wszystko wie :-)
W internecie oprócz Mikołaja pojawiły się takie sugestie: Aniołek, Dzieciątko, Dziadek Mróz, Śnieżynka, Gwiazdor, Gwiazdka.
Najbardziej spodobała mi się opcja, że Gwiazdor i już szukałem w internecie maila do Sebastien'a Chabal gdy Pani mnie uświadomiła, że nie o takiego Gwiazdora chodzi.
Szkoda, bo to by było wydarzenie!!
Maila (jako pies ceniący nowoczesność) ostatecznie wysłałem do Pana, a on moje prośby przekaże Mikołajowi z Finlandii
No i jeszcze muszę zorganizować choinkę, aby ten Mikołaj miał gdzie te paczki podrzucić! Już dziś na spacerze przyglądałem się choinkom w Adlikonie, dużo dorodnych okazów!
Ale jestem realistą i wiem, że skończy się to wyprawą do sklepu wiejskiego Landi;-)
Jednak jeszcze nie teraz, jeszcze nadal jest listopad, czas choinek jest zdecydowanie później.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...