19.06.2013

kwiaty

Płynnie wiosna przeszła w lato i wszystko co tylko mogło to rozkwitło, urosło. Mam jednak wrażenie, że drzewa i kwiaty proszą o wodę.


Pracowita pszczółka:-)

 A to odkryłem niedawno i byłem tym odkryciem zbulwersowany!!
Ponoć już jakiś czas trwa budowa na tyłach Krowiej Górki, ale ja nie chodziłem na spacer na jej tyły. Od przodu wyglądała zawsze tak samo! Okazuje się że obok szkoły(brzydki bardzo budynek) coś zbudują, co to nie wiem, ale  już jestem na nie! Komu ta Górka przeszkadzała?  I nic już nie da się zrobić. Dziś już stał tam wielki dźwig i widać go nawet z drugiej strony. Czyli jak sobie przechodzę moją normalną trasą spacerową, to kawałek tego dźwigu widzę(niestety).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...