29.05.2012

Wakacje



Aktualnie wypoczywam na Lazurowym Wybrzeżu, w małej francuskiej, górskiej wsi. Mieszkam w domku, który posiada duży kawał dzikiej łąki. Na razie zwiedziłem tylko najbliższą okolicę, ale mam nadzieję dotrzeć i do Cannes i do St. Tropez, a może i do Monako? Udało mi się za to spotkać część piłkarskiej reprezentacji Niemiec, która była skoszarowana w pewnym ekskluzywnym "ośrodku wczasowym" znajdującym się bardzo blisko mojej wsi. Relacja z tych spotkań na które oddelegowałem replikę w najbliższym czasie.
Moje wakacyjne relacje będą krótkie (jeśli będą) ponieważ występują pewne niedogodności związane z internetem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...