10.10.2014

tymczasem w mieście

Kiedyś się zastanawiałem gdzie się podział taki jeden z naszych lokalnych kogutów. Szczęśliwie się wtedy odnalazł i już smutne myśli o rosole mogłem odsunąć na bok. Jednak parę dni temu przechodziłem obok jego zagrody, a tam jakieś przemeblowanie: podwórze zawalone skrzynkami itd. Ani kur, ani koguta nie widać i nie słychać. Myślę sobie: siedzi w kurniku! Ale ten kurnik też wyglądał jakoś podejrzanie. Wczoraj jednak Pani podrzuciła mi zdjęcie z miasta. Doznałem po prostu szoku!
Nasz kogut z Adlikonu robi karierę w Zurychu! Został.. artystą! Gra w teatrze..Pierwsza jego sztuka, a już pojawił się na plakacie promującym. Przyznać muszę, że zrobiło to na mnie duże wrażenie!
I nikomu nic nie powiedział, nikomu się nie pochwalił, wszystko tak cichcem. U nas w Adlikonie jakby powiedział jednemu osobnikowi, to tak jakby powiedział nam wszystkim;-). Pewnie miał obawy, że będziemy się z niego nabijać i sypać żarcikami typu: kariera w mieście? czyżby kucharz we francuskiej restauracji?
A tak, odbyło się wszystko dyskretnie, póki nie zostały porozwieszane plakaty. Mam nadzieję, że spotkam kogoś podczas dzisiejszego spaceru, abym mógł się podzielić ta wspaniała nowiną!

Oto inna ciekawostka z miasta. Przy przystani dla statków pływających po jeziorze Zurychskim jest taki oto szyld:
Niby nic, wskazówka gdzie jest stanowisko 6. Ale.. psy nie mogą na statek wejść a żyrafa może? Skandal, po prostu skandal! Przecież nawet największy i najgrubszy pies jest mniejszy od jakiejkolwiek żyrafy! i czy dla żyrafy jest bezpieczne podróżowanie na takim turystycznym statku?
Naprawdę łeb aż mnie rozbolał od tych domysłów o co może chodzić z żyrafą.
Pomyślałem nawet czy nie zaczaić się w pobliżu stanowiska nr 6 i nie poczekać, aż jakaś żyrafa się nie pojawi. Skoro ma przyzwolenie, to żal nie skorzystać;-) Enzo nie wie, że naklejka z żyrafą jest dowcipem

I jeszcze krowa, nie na pastwisku, a na balkonie. Wiadomo, balkon w mieście bezpieczniejszy:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...