16.03.2012

analiza statystyk blogowych

Wybrałem parę haseł. Wiele się powtarza, najwyraźniej nadal ktoś nie wie co zrobić z starym futrem i szuka "zabijajoncych" gier;-)
Czasem nie wiem jakim cudem ktoś trafia na mój blog, co dana fraza wpisana do wyszukiwarki ma wspólnego z treścią moich wpisów.
Cieszę się, że najwięcej jest jednak haseł związanych z labradorami i psami oraz inną zwierzyną.

Powodzeniem cieszył się owczarek niemiecki, głównie to jak spędza czas wolny:

- owczarek niemiecki na nartach
- owczarek niemiecki nad woda


Kto pyta nie błądzi, tak się mówi. Ale jak można podejrzewać:
- czy labradory są złośliwe

Zaprzeczam, nie jesteśmy w najmniejszym stopniu złośliwymi psami, czasem upartymi. W dodatku upartymi w taki uroczy sposób (hmm Pani prostestuje heheh)
Jak byłem młodszy to często uparcie robiłem nie to o co mnie proszono, ale nie złośliwe, tylko tak po prostu. Na zasadzie "nie bo nie". Wg mnie to nic ze złośliwością nie ma wspólnego. Teraz jako dorosły, stateczny osobnik też robie parę rzeczy po mojemu. Bo tak właśnie lubię. W zasadzie, to labradory nawet nie wiedza co to znaczy być złośliwym;-).

- plac pigalle po zmroku
oj, nie ma czego sie bać;-).Jest dużo ludzi, jest kolorowo, gwarno, aparaty fotograficzne strzelaja prawie że non stop;-)

- psie prosby do pana
rano prośba o spacer, po powrocie o nasypanie do miski jedzenie, potem różnie. A to o otwarcie balkonu, a najlepiej wyjście na spacer(to praktycznie o każdej porze dnia), na spacerze o organizowanie rozrywek, po powrocie o pozwolenie wskoczenia na kanapę, o misiowanie, jedzenie, misowanie, jedzenie, misiowanie.....:-)))
Pies nie jest wymagający.

- wzrok proszacy
zawsze działa..

- jak sobie poradzić z sierścią labradora
polubić? przyzwyczaić się do tego, że jest wszędzie, nie tylko na psie?
Ja jestem systematycznie czesany taką specjalna szczotką. Kapiel zazywam jedynie w naturalnych zbiornikach wodnych, ewentualnie bywam spłukiwany szlauchem w ogródku(jak jest taka możliwość). Kiedyś wykąpałem sie w takiej sadzawce w ogródku Małego Enzo i musiałem być intensywnie spłukany, bo śmierdziałem. Tak samo jak się w błocie za bardzo uswinię, to potem czeka mnie spłukiwanie wodą. W całym swoim życiu może ze dwa razy byłem umyty psimi środkami czystości, wystarczy;-).

- enzo czy jest takie imię?
taaaaaaaak

- labrador nie śmierdzi
ci co twierdzą inaczej to nie mają racji!:-))))))))


- kartka pocztowa "rzut kijem"
hmm, o co chodzi?;-))

- na co trzeba uważać w amsterdamie
na szalonych rowerzystów. Replika była parę razy w Amsterdamie i mówi, że trzeba mieć oczy w , o pardon, naokoło głowy;-). Poza tym trzeba uważać na to samo co w innych miastach.

- putin w klatce
nie wiem co mysleć o tym haśle!
Nawet boję się szukać w internecie Putina w powiązaniu z klatką;-)


- pudzianowski i schwarzenegger wspolne zdjęcie
zwoje aż mi się zgrzały od myślenia skąd oni tu u mnie? I to w dodatku razem!
Chociaż myślę, ze jakby bylo takie zdjęcie, to zadowoliłoby osobe, która szukała:
- umięśniony brzydal


- dlaczego pies lezy pod stołem
dziwię się, że ktoś nie wie;-))))
Czeka aż coś spadnie, to jest główny powód. Oczywiście aż spadnie coś do jedzenia. Czasem pies leży pod stołem, bo lubi mieć przytulnie, coś nad głową. Ja często leżę pod biurkami.


- dla mnie jesteś super
cieszę się ogromnie:DDD


- pokaż wyprane majteczki na sznurku w chinah(pisownia oryginalna)
no czyż to nie jest interesujące???to pewnie jakiś koneser wypranej bielizny:-)


- magiel towarzyski definicja
u mnie w parku też jest taki magiel. Zbiera się pewna grupka ludzi, pod pozorem wyprowadzenia swoich pupili na spacer;-). Najczęściej stoją w jednym miejscu i denerwuja sie jak psy oddalają się z zasięgu ich wzroku. Co ta grupka robi? Stoi i plotkuje. Zjawisko znane mi już z Kolonii, tam na łące było identycznie! Grupka była nawet większa, a kto w niej nie był to miał duże szanse być tematem tego zgromadzenia;-)


- spuchniete jaja
stropiłem się nieco;-)

da się tu zrobić więcej błędów?
- muj ukohany piesek labladorek


Co jeszcze?
najwięcej wejść mam od Fafika, z Misiolandii, Domu Tymianka, Dmu Pod Lipami, od Murphy i Nero, i Psa Charliego. Wszystkie te blogi mozna znaleźć w zakładkach po prawej stronie. Aktualizacje pokazują się na bieżąco.
Miażdżąca przewaga wejść z Polski(74%), potem Niemcy, Nieznany Ląd:D, USA, Francja, Wielka Brytania.

Najpopularniejsze w tym roku frazy to:
labrador czarny
plecak dla psa
enzowy blog
robert kubica
zdjęcia labradorów

Najpopularniejsze notatki:
500 wpisów
Piosenki o psach
4 lata
sprzęt turystyczny dla psa
zdjęcia z Parady labradorów
Sebastien Chabal

Zapraszam na mojego bloga wszystkich wiernych czytelników i cieszę się gdy pojawia się ktoś nowy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...