29.02.2012

znalezione

Znalazłem w sieci fajne zdjęcia, skopiowałem je u siebie (ze stron joemonster.org i kwejk.pl).

Smieszny jest rysunek przedstawiający zwierzęce fobie.
Muszę jednak zaprotestować: nie każdy pies boi się odkurzacza, ja bardzo lubię jak odkurzacz pracuje. Codziennie mam możliwość usłyszeć ten miły dla ucha szum. Działa na mnie relaksująco i momentalnie usypiam. Jak rura czasem i po mnie przejedzie, to nie podskakuję, leżę nieruchomo zadowolony. Czasem układam się też w taki sposób, aby podmuch z odkurzacza leciał w moją stronę.
O, tu tegoroczne zdjęcie, właśnie się przenosiłem w stronę wspomnianego podmuchu, czyli na tył odkurzacza, załapałem się na masaż szczotką;-)

To jest wspaniała walizka! Niezbędnik dla każdego psa, Pan powiedzial, że też by nie wzgardził zawartością ;))))
Ciekaw tylko jestem czy potrafilbym nie zjeść wszystkiego za jednym zamachem. Obawiam się że nie jestem takmi prawdziwym smakoszem, nie potrafiłbym się delektować tymi pysznościami dłużej niż godzinę. jak siebie znam, to pożarłbym wszystko sprawnie, a uszy by mi się aż trzęsły. Potem bym popił dwoma miskami wody, beknął porządnie i wygodnie ułożył na legowisku. Oblizywaniom się nie byłoby końca, aż poczułbym tą błogą sytość w brzuchu i zasnął zadowolony.


Czyż nie wspaniała psia ekipa? Jak ktoś wie gdzie trenują, to niech mi napisze! Chętnie bym się z nimi spotkał, kto wie, może mógłbym z nimi zagrać?;-))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...