3.10.2011

degustator win

Tak sobie po tych wakacjach pomyslałem, że to byłaby całkiem odpowiednia dla mnie praca. Tyle, że ja degustowałbym te wina gdy one byłyby jeszcze w postaci winogron wiszących na krzaku!
Taki mam właśnie pomysł. I wydaje mi się, że nie jest to wcale głupia myśl.
Mógłbym też mieć swoją własną winnicę, choćby taką małą. To byłaby duża dla mnie przyjemność: doglądanie tego jak rosną winogrona.
A tu już przyszły degustator win w akcji, czyli mało słów, niech przemówią zdjęcia:





Pan mnie zawołał, stwierdził, że "przesadzam"(choć niczego nie przesadzałem!).
Ale kto by się oparł i nie skubnął gronka choć jednego z takiej kiści?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...