6.06.2011

Das Auto

Jak pisałem już wcześniej, widziałem w Evian mnóstwo interesujących samochodów. Niektóre z nich to raczej automobile, tak mi się właśnie kojarzyły.
Część samochodów pojawiła się z powodu imprezy Retr'eaux Rallye del Lacs. Poniżej plakat reklamujący.plakat ze strony:
www.retrocalage.com


Takich samochodów nigdy wcześniej nie widziałem "na żywo", w dodatku wszystkie były na chodzie;-). We Frankfurcie też jest spora różnorodność, ale najczęściej mijają mnie różne porszaki, beemki, maserati i ferrari. Zabytkowe też się zdarzają, ale nie takie jak tu prezentuję.
To niestety nie wiem co za samochód, klakson miał zabawny:
Delage:
Niektórzy dumni siedzieli w swoich wozach i się rozglądali czy wszyscy ich zauważyli:
Ten Talbot Lago był największy i chętnie bym do niego wskoczył i sprawdził czy siedzenia są wygodne, poza tym na pewno dobrze bym się prezentował w takim olbrzymie:
A taka Alfa Romeo, czyż nie wygląda ładnie?za nią Aston Martin Lagonda.
Jeszcze jeden Talbot:
Jaguar:
Delage:
A to już samochody sprzed kasyna. Czyli żaden zlot zabytków, po prostu właściciele tych samochodów zapewne przyjechali zarobić na kolejne:-)

Alfa Romeo:


Peugeot:

Inna Alfa Romeo:
Trójca - Triumph, Triumph i Austin Healey:
Mercedes dobrze strzeżony:-)
Tak naprawdę pan z psem bacznie wszystkich fotografujących samochody obserwował. Podchodził i sprawdzał, czy ktoś za bardzo nie próbuje się poprzytulać do tych maszyn;-). Niełatwa praca, bo każdy kto przez ten parking przechodził, to wyciągał aparat, komórkę i robił zdjęcia. Naprawdę trudno się było powstrzymać. Interesujących aut było tam dużo więcej niż pokazałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...