10.12.2015

wylegiwanie się

Tak, to spojrzenie z tzw. nutką pretensji. Czemu tak? A czemu by nie..
Oglądam sporo stron w internecie, czasem przez przypadek i jakiś filmik z kotami się trafi(na usprawiedliwienie mam to, że szybko wyłączam;-)).
I co ja często widzę? Psy śpiące na ludzkich łóżkach.
Kłębki, orki, na poduszce, obok, pod kołdrą, na kołdrze.. pełna swoboda i wygoda.
A ja co?
Ja podłoga, dywan, legowisko jedno czy drugie. Kanapa od wielkiego dzwonu(ostatnio szlaban).
Dlaczego ja nie mogę też na łóżko, jak każdy inny pies?
Postanowiłem wziąć sprawę w swoje łapy!
Tyle lat minęło, a ja nigdy nie dostałem zaproszenia na ludzkie legowisko, więc nie ma co czekać, trzeba działać!
Hm.. no tak, bywały takie sytuacje, że właziłem sam, ale głównie w miejscach innych niż dom. Po prostu sprawdzałem wtedy te łóżka, czy może one nie są przeznaczone dla mnie;-)
Zganiano mnie, więc karnie spałem na swoich legowiskach.

Od jakiegoś czasu wchodzę cicho do sypialni, układam się na łóżku w kłębek i zasypiam. Pierwsze razy udało mi się nawet długo pospać;-)
Nikt z domowników nie pomyślał, że śpię na łóżku:D
Jednak mój zapach mnie zdradził - zostałem wyczuty i niestety wypędzony z wygrzanego miejsca.
A nie byłem jakiś chamski, raz ułożyłem się na narzuto-kocyku, innym razem jak człowiek: łeb na poduszce reszta na kołdrze. I też była tzw krótka piłka.
W sekundzie mnie zbudzono i dobitnie powiedziano gdzie mam iść się położyć.
No dlaczego tak jest!! Jak inne psy to robią, że mogą spać na łóżkach?
Od razu powiem, że ja nie chce wylegiwać się na łóżku z ludźmi, jest wtedy za ciepło i za ciasno. Ja chce leżeć tam wtedy gdy nikt inny go nie zajmuje. Na przykład jak jestem sam w domu.
Przecież wtedy takie łóżko puste, żal patrzeć jak nikt nie korzysta...
Pozostaje mi orkować na podłodze:

Lubię takie podłogowe orki. I mam mnóstwo innych ulubionych miejsc do spania, ale kusi to co niedostępne, prawda?
I ja też chcę zdobyć zakazany owoc. Tyle, że pojawiły się trudności - wpierw blokada z jakichś przedmiotów, a potem zamknięcie sypialni! Tak, jak zostaję sam w domu, to pokój z łóżkiem zostaje zamknięty, to po prostu jest bulwersujące..
to jednak na łóżko Enzuś nie może?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...