7.12.2014

przemyślenia urodzinowe

Przez te osiem lat dużo się działo. Mieszkałem w 3 różnych miejscach(Kolonii, Frankfurcie i teraz w Adlikonie).
Każde z tych miejsc bardzo lubię i mam wiele dobrych i bardzo dobrych wspomnień!
Kolonia to szczenięce czasy, było się nieco szalonym i trochę głuptasem. Najlepsza przyjaźń psia mi się tam zdarzyła, z Wolfem i Rufusem.
Frankfurt - już pojawiła się pewna dojrzałość, pewność siebie, dużo nowych znajomości, no i ten mój balkon..
Adlikon, odkrycie, że wiejskie życie, to jest to, co do mnie najbardziej pasuje. Zapoznanie wielu nowych zwierząt;-)

Podróżowanie: cała okolica w miejscach które zamieszkiwałam jest mi znana. Lasy, łąki, pola, winnice itd.
Poza Niemcami i Szwajcarią znam dużo miejsc we Francji, Włoszech, trochę mniej w Hiszpanii, w Polsce, Belgii.
Pływałem w Atlantyku, morzu Śródziemnomorskim, kanale La Manche. Wielu jeziorach, stopy moczyłem w wielu rzekach, małych i dużych.

Zostałem całkiem przypadkowo koneserem win, no dobra, smakoszem winogron;-). Mógłbym jeszcze zostać specjalistą od jakości jabłek i marchwi. I trawy oczywiście.

Jeździłem metrem, pociągiem, autobusem, tramwajem, kolejkami wysokogórskimi. Jednak najbardziej lubię samochodem. Mam swoje miejsce, postój kiedy trzeba itd.

Poznałem mnóstwo ludzi, samych przyjaznych. Wszystkich lubię, doktorów też, ale ich wolę lubić z daleka.

Nauczyłem się obsługi komputera i sprawnie poruszam się po internecie. Skomponowałem już 1150 wpisów na mojego bloga! Początkowo z pomocą, ale wiadomo, musi być czas na naukę;-).

Czy jako ośmiolatek czuję się dojrzalszy niż rok, dwa temu? Nie bardzo..nadal mam czasem głupie pomysły, niektórzy są zdziwieni moim wiekiem(nie zauważają mojej siwej bródki). No właśnie, siwizna już jakiś czas temu powiedziała "witaj Enzo".  Wiele osób, które lubię i podziwiam, też ma siwe włosy, czy bródki. Wszystkie psy jakie znam siwiznę noszą z dumą, i ja też!
Czasem czegoś tam nie słyszę, ale nie dlatego, że słuch mam gorszy, po prostu wygodniej mi nie słyszeć(mam odwagę się do tego przyznać).
No i lubię sobie pospać, więcej czasu na to poświęcam w ciągu dnia niż kiedyś.

Teraz liczę na to, że następny rok, i następny i kolejne które przyjdą będą również ciekawe i pełne pozytywnych wydarzeń, spotkań, i misiowania zawsze będę miał pod dostatkiem:-)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...