18.02.2011

wygodne pozycje nocne

Już całkiem oswoiłem się z moim legowiskiem-kamuflażem. Jest inne niż to poprzednie i na początku nie bardzo wiedziałem jak się poukładać na nim do snu. Zdarzyło mi się nawet z niego podczas snu sturlać.
Obecnie wszystko w porządku, nawet orki na nim mi doskonale wychodzą.
Lubię ten kącik przy półce z książkami, jest idealny by sobie łeb tam oprzeć.
Pojawia się też pozycja typu kłębek, tu akurat taki mało idealny, ale się właśnie przebudziłem i zastanawiałem co też mi się śniło. Niestety nie udało mi się tego przypomnieć więc za chwilę znów zapadłem w drzemkę.

Drzemka przerodziła się w mocny sen i po lekko rozchylonej sznupie wnioskuję, że musiałem pochrapywać:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...