24.02.2011

wyciąg ze statystyk blogowych

Dziś ważne, kosmiczne wydarzenie: ostatni start promu kosmicznego Discovery.
Tu trochę podglądam, może w CNN też na żywo będzie?
http://www.kosmonauta.net/index.php/Misje-zalogowe/Orbitalne/2011-02-23-sts-133.html



Dawno nie było u mnie relacji z blogowych statystyk.
Może teraz jakieś najciekawsze hasła powybieram. Wiele wyszukiwań jest typowo psich, to mnie nie dziwi;-). Najczęściej szukane są piosenki o psach(albo i ..psah!). Czasem wpadają tu kibice Roberta Kubicy, fakt, że trochę o nim wspominałem, ale czy aż tak?
Zobaczymy co tam ciekawego w statystykach piszczy, mam nadzieje że zdążę na start Discovery(22.50 naszego czasu!)

Za wiele nie wybrałem, niektóre sie często powtarzają(właśnie o sport we Francji, zamki we Francji, o Kubice, Szarzewskiego, Chabala i sikającego kolarza;-). To jak ktoś będzie chciał to sobie znajdzie bez problemu na moim blogu.
Wiele haseł jest pisanych z takimi błędami, że szok, czasem ciężko zrozumieć "co autor miał na myśli"..
i czy słowo LABRADOR jest takie trudne?;-)



-gry zabijajonce albo zabijajonce filmy
u mnie takich nie ma i nie zamierzam takich zamieszczać, nawet nie bardzo rozumiem dlaczego Enzowe plotki wyskakują komuś w wynikach?

-rzymskie klimaty
sam jestem ciekaw jakie to klimaty. nigdy w Rzymie nie byłem i nie domyślam się nawet o co może chodzić

-piosenki o psach hwdp
Pani twierdzi, że nie chodzi o psy w tym haśle, ja nie wiem, może ten skrót to jakaś długa nazwa psiej rasy?

-lezec na trawie, ufac swobodzie
to zapewne miłośnicy tej piosenki Buzu Squat "Nasze przebudzenie", na moim blogu też jest
(listopad 2009)

-dzikie króliki we frankfurcie
mnóstwo, naprawdę całe stada można spotkac. szczególnie gdy się mieszka blisko jakiegoś parku. ostatnio chciałem nawet zjeść marchewkę dla nich przeznaczoną, ale Pan kazał mi wypluć. ludzie dokarmiają te króliki, choć one niszczą drzewa, krzewy i trawniki, ale też miło się ogląda ich królicze harce..

-ouranopolis futra
wątpię by ktoś tam chodził w futrze:-)

-duszno na poczcie
o tak, na poczcie może być czasem duszna atmosfera, kolejki kilometrowe, wysłanie prostej przesyłki może okazać się bardzo skomplikowane, raz byłem na poczcie. dość nudno choć wiele nowych zapachów.. no tak zapachy.. jak poczta mała, a zapachy intensywne, to może być i bardzo duszno..

-sjutube
oooo... taka ciekawostkapo pierwszym czytaniu niekoniecznie wiadomo co chodzi

-strasburg cichy tramwaj
cichy czy też nie, w każdym razie jako pies nie mogłem do niego wsiąść
trudno. u nas mogę jeździć ile dusza zapragnie i to za darmo! i też tramwaje są ciche

-jak wyglada der kasijas
to zagadka. wg Pani chodzi o Casillasa, ale pewności to mieć nie można.
w każdym razie wklejam link do jego stron
http://www.iker-casillas.com/

-strój pajaca
oj pamiętam, jak mieszkałem w Kolonii, to w okresie karnawału na ulicy różnych przebierańców widywałem, pewnie i pajaca.. wspominki:
http://enzowy.blogspot.com/2009/02/przebieranki.html


-zapach padliny w samochodzie
należy szybko dokładnie zbadać samochód, strach myśleć co też może wydzielać taki zapach
hehe pamiętam swoją przygodę lekko krimi:
http://enzowy.blogspot.com/2008/05/zapachy.html
ciag dalszy:
http://enzowy.blogspot.com/2008/05/krimi-zagadaki.html
i teoretyczne rozwiązanie:
http://enzowy.blogspot.com/2008/05/o-padlinie-i-samochodzie.html
ale dawne czasy, trochę to byłem naiwny:-)


-czego ludzie szukaja w zyciu
oj ja nawet do końca to nie wiem czego psy szukają!


-kamila pywa
są dwie opcje, albo ktoś szukał pływającej Kamili, albo wołał by Kamila podała piwo;-)


-klapki pot
klapki są odpowiednie do tego by je nosić w pysku, a czy są przepocone czy nie, to dla mnie bez różnicy. nawet się przyznam, że wolę jak coś konkretny zapach wydziela;-)


-pies pozarl warchlaki
jakaś rodem z gazety Bild mi się ta wiadomość wydaje.. nawet nie chcę myśleć, ze to prawda


-przepis na ryjki
oto on
http://enzowy.blogspot.com/2009/03/swinskie-ryjki.html


-dzikie perszingi
to mi przypomniało, że muszę pobiec na start Discovery!
takie całkiem luźne skojarzenie, bo jak perszingi mogą być dzikie?

-jaki opis do zdjecia na ktorym leze i spie
no jak to jaki, po prostu:leże i śpię:-) ludzie to komplikują proste sprawy, a potem pytają na psim blogu o to czego w życiu należy szukać..

jak zwykle, pisownia cytowanych haseł zgodna z oryginałem;-)))

3 komentarze:

  1. ojojoj
    ale się ubawiłem przy tych googlowych hasełkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha ha :D wyszukiwarki są bezkonkurencyjne ;]
    różnorodność słów faktycznie powala

    czasem sam się śmieje z tego, a jaki sposób pipule wchodzą do mnie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. "duszno na poczcie" wymiata wszystko. umarłam. ja wciąż obiecuję sobie wrócić do zwyczaju opisu słów-kluczy, ale życie (= czas) nie pozwala mi na to. choć takich kwiatków jak Wy nie mam na pewno. szacun ze Śląska :)

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...