13.02.2011

przytulanie

Jak napisałem już kiedyś jestem typem, który lubi się przytulić, oczywiście musi to być pieszczota na moich warunkach. Czyli ja wciskam się w człowiecze nogi tak jak mi w danym momencie wygodnie. Czasem nadstawiam łeb do głaskania, czasem brzuch, udko. Pani mówi, że czasem od mojego ciężaru stopa może ścierpnąć. Ale też zimą potrafię przyjemnie rozgrzać zmarznięte stopy:-).
Jak Pani albo Pan siedzą przy biurku, to układam się pod biurkiem, sznupą na nodze krzesła. Jest to niebezpieczne, bo futro czasem mi wejdzie pod kółka takiego krzesła i kępka włosów się wyrwie..
Przy kanapach też się układam, w kłębku albo orce, ta ostatnia pozycja jest o tyle dobra, że ręką można mnie głaskać po brzuchu:-)
I jeszcze pod stołem się układam, to w sumie z nadzieja, że coś dobrego przypadkiem spadnie pod mój nos. Nieczęsto to się zdarza(niestety) i zazwyczaj zasypiam tam z łbem wkomponowanym w krzesło i ludzkie nogi.
Jak ktoś do nas przyjedzie, to głównie tę osobę adoruję, robię słodkie oczy i miny. Chyba, że przyjeżdża Kama, to wtedy wiadomo, że uroczej goldenki nic nie przebije;-)

Tu Danka przy stole, a trochę na stopach, trochę na krześle. Jednym okiem czujnie;-) kontroluje sytuację.
Albo tutaj.. stopy ułożone na podłodze to jak zaproszenie do choćby krótkiej drzemki. A jak łeb się jeszcze uda odpowiednio przytulić, to jest szansa na masaż karku i sznupy:-)
Z innej beczki: kiedyś nosiłem torbę Pana z laptopem, a teraz już tylko pojemnik po jego śniadaniu albo jakieś zakupy.. i to nie paczkę z np. kurczakiem czy ryba..nie.. :-)


3 komentarze:

  1. Nie ma to jak porządne przytulanie do Pańcia, czy Pańci. Może być i stópka... Pozdrawiamy Serdecznie i walentynkowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey Enzo,

    wir liegen auch gerne so herum - und unsere Menschen sagen dann "das kann unmöglich bequem sein" ... DIE wissen nicht, was gut ist, oder?
    Tolle Fotos!

    Liebe Grüße, Nero & Murphy

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia i Wojtek, ja zawsze lubie sie tak ulozyc, by chocby kawalkiem ogona dotykac czlowieka:-)

    Nero, genau! ich mag auf menschliche Fuesse liegen:-)))
    gruess:-)

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...