6.12.2010

juz niebawem czterolatek!

Już za chwil parę, a dokładnie za 2 godziny i 10 minut będę miał 4 lata!!!

W zasadzie urodziłem się wieczorem 7 grudnia 2006 roku, ale będę świętował od północy, bo czemu nie?;-)
Jako prezent dostanę piłkę do rugby, już ją zauważyłem;-) Szkoda, że to taki mały model, ale może łatwiej będzie się ją łapało w sznupę.

Gdy jeszcze byłem w brzuchu Piki, taka notatka pojawiła się na stronie Aresibo, hodowli w której się urodziłem:
http://www.aresibo.pl/
Hodowla to przede wszystkim ciągłe dążenie do uzyskania doskonałych przedstawicieli danej rasy. Czyli psów o jak najbardziej zbliżonym do "wzorca rasy" wyglądzie, budowie i charakterze. Oczywiście każdy hodowca ma swoje 'trędy' i plany hodowlane, ale cel jest jeden: uzyskać prawidłowo umaszczone, prawidłowo zbudowane i zdrowe potomstwo.
Dobierając ojca do drugiego miotu PIKI kierowalismy wszystkimi tymi względami. Wybór padł na PEPPER'a, gdyż uważamy że posiada on większość tych wszystkich pozytywnych cech i przekaże je dzieciom. Pochodzenie i imponujący rodowód PEPPER'a połączony z linią naszej PIKI rokuje bardzo dobrze - tak przynajmniej oczekujemy.

Małe przyjdą na świat w drugim tygodniu grudnia a do nowych domów bedą mogły wyruszyć wyruszyć w pierwszej połowie lutego. Będą odrobaczone i zaszczepione (Nobivac). Wychowają się w domowych warunkach z dziecmi i starszymi psami. Będą przyzwyczajone do karmy 'gotowanej' jak też do suchej. Każdy będzie już miał swoją książeczkę zdrowia, metrykę i dostanie wyprawkę.
Marzeniem każdego hodowcy jest aby maluch opuszczajacy hodowlę wyrósł na pięknego i zdrowego przedstawiciela rasy i żeby żył jak najdłużej dając tym samym swoim właścicielom same powody do dumy i radości - my także tego chcemy.

I to wszystko prawda!
Ja jestem tego najlepszym przykładem: zdrowy, prawidłowo zbudowany i umaszczony, do tego charakter idealny ( no prawie, ale po co wspominać o nieistotnych drobnostkach?:-)
Wyrosłem jak trzeba i to, że Pani i Pan prawią mi codziennie komplementy, to normalne;-), ale wielu innych ludzi ma często dla mnie dobre słowo, chęć pogłaskania. To zawsze jest dla mnie miłe i mnie cieszy.
A jutro wieczorem będę się cieszył z piłki, tak jakby to była jednak dla mnie niespodzianka;-), no i jako swego rodzaju prezent traktuję sobotnie spotkanie z Wolfem i Rufusem w Kolonii!

11 komentarzy:

  1. Enzo - Pozwól , że pierwsza i przed czasem nieco - złożę Ci życzenia, ale idę zaraz spać, a jutro - nie chcę być ostatnia. Zatem dla odmiany ja- podaję Ci moją ludzką łapkę, przytulam Cię i z całego serca życzę Ci wielu tak pięknych dni- jak te, o których miałam przyjemność czytać do tej pory, Życzę Ci miski pełnej przysmaków, szalonych zabaw i psich radości. Niech radość , która jest w Tobie będzie nadal zarażać otoczenie. WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE !
    załączam moc serdecznych pozdrowień dla WAS

    OdpowiedzUsuń
  2. Enzo, spełnienia marzeń i samych dobrych dni!
    O.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najwięcej szalonych eskapad i interesujących podróży.
    Dużo zabawy i pozytywnej energii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogi Enzo! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Niech się spełnią Twoje marzenia, niech pogoda zawsze sprzyja długim spacerom i zabawom i niech zawsze otacza Cię tyle miłości i opieki, ile widać w tym blogu!
    Pozdrowienia dla Twoich Państwa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Enzo,
    życzę Ci aby Twoje dalsze życie było tak wyjątkowe jak to dotychczas.

    Wszystkiego co najlepsze Labradorku !! :*

    ...a tak w ogóle to pochwalił byś się jakimś zdjęciem z dzieciństwa ;D bo oglądałam stronę tej hodowli z której pochodzisz i miot Twojej mamy z 2007 roku ale nie mogę Cię rozpoznać ;d


    Pozdrawiamy, :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Happy Birthday Enzo!
    Hugs and belly rubs to you!
    Kit and the Pups

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najsmaczniejszego i najzabawniejszego, Enzo!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. do życzeń dokładają się Dolaros i Rublos:). kazali przekazać Ci, że życzą tony psich smakołyków, niekończących się parków do biegania i wora z zabawkami (wystarczy w świątecznym okresie zapolować na jakiegoś Mikołaja). ściskam! Złośnica

    OdpowiedzUsuń
  9. na zdjęciu reakcja Rubla i Kacpra na urodziny Enzo ;) http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs757.snc4/65733_173809639307591_100000356681391_423521_4724074_n.jpg buziaki. Złośnica

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Wszystkim dziekuje za zyczenia dla mnie, na pewno sie one spelnia, bo przeciez tak byc powinno:-)
    i nawet kot Kacper;-), moze powinienem pozytywniej sie w stosunku do kotków nastawić?
    moje zdjecia szczeniecie sa na blogu tyle, ze w tych duuuzo starszych wpisach, ale juz wczesniej obiecałem Aronowi i Ivon(pamietam pamietam) odswiezyc swoje szczeniece lata, wiec cos zamieszcze, tylko sie waham, co pierwsze: Paryz czy szczeniak;-)))
    usciski dla wszystkich, szkoda ze nie moge zrobic psiej imprezy z szynkowym tortem;-)zaprosilbym wszystkich(kota Kacpra tez!)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi Enzo,
    ganz viel Glück zu deinem Geburtstag!!
    Liebes Wuffi Isi

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...