25.03.2009

tylko o pogodzie

Kolejny dzień za oknem wichura. Tak sobie myślę, że może to Wiosna robi po prostu generalne porządki i stara się w ten sposób usunąć resztki pory zimowej?
Na krzakach małe listki, bazie i pełno złotego deszczu. Tylko temperatury jeszcze nie do końca wiosenne.
Wczoraj miałem psią ustawkę, a tak mocno padało, że Pan miał przemoczoną kurtkę, która nigdy nie przemaka! A z mojego brzucha woda i błoto aż się lały. Zabawę z Wolfem mieliśmy jednak bardzo udaną. Zauważyłem, że dla mnie pogoda ma dużo mniejsze znaczenie niż dla ludzi. Deszcz, wiatr mi nie przeszkadzają, chyba bardziej upał mnie osłabia.
Jak byłem z Panią w nocy na dworze, to zaobserwowałem, że niebo czyste, gwiazdy wyraźne, byle do rana się chmurami nie zasnuło.
Sprawdziłem i nic nowego o dzikim zwierzu się nie pojawiło. Tylko sugestia, że może się udać w czeskie góry. Życzę zwierzakowi powodzenia i znalezienia jakiegoś dobrego miejsca do życia.

Tak sobie samodzielnie sprzątam legowisko:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...