5.03.2009

dla mojego Pana

mojemu kochanemu Panu chciałbym życzyć by zawsze był szczęśliwy, wesoły i pełen energii.

zauważam właśnie, że życzenia dla ludzi różnią się nieco od tych jakie kierowałbym do jakiegoś psiego kolegi(koleżanki).
ale próbuję dalej:-)

żeby Pan miał zawsze dla mnie dużo cierpliwości, chęci do spacerów ze mną i misiowania mnie.
(Pani mi sugeruje, że zaleciało psim egoizmem, nie wiem o co chodzi).

parę naszych wspólnych zdjęć
jak widać już od szczeniaka czułem się przy Panu bezpiecznie:

Pan wie jak robić psi masaż:
czasami udaje mi się ułożyć blisko Pana, tu chyba tylko mi było wygodnie:-)

klasyka, czyli Pan robi jakieś ważne rzeczy przy biurku, a ja układam się w jego nogach(i nogach krzesła)

5 komentarzy:

  1. wszystkiego dobrego życzą Brzydal i Złośnica :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. I Bankier ze Swoja też przyłączają się do życzeń Enzo - sto lat, sto lat :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Enzo i my życzymy Twojemu Panu Wszystkiego Najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello, we can't read the words on your blog, but you look very handsome :)

    Minnie-Moo

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziekuje w imieniu Pana za zyczenia:-)z okazji urodzin zadnej smakowitej kosci Pan nie dostal wiec nie wiem na co ludziom to swieto?:-)

    welcome Minnie Moo:-)

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...