13.01.2009

ze statystyk


Czasem sobie patrzę co takiego sprowadza ludzi do mojego enzowego zakątka. Najczęściej sprawy związane z labradorami(l lub jak niektórzy myślą z "labladorami").

Bywa że poszukują tu ludzie informacji dość zaskakujących.
Na przykład o "beczułce na czekoladę na szyje psa". Kto słyszał o takiej beczułce? Z tego co wiem to w takiej beczce może być jedynie rum:-)
Czekolada to psom szkodzi i nie powinny jej jeść.
Jeśli kogoś interesuje pies bernardyn i jego beczułka:
http://bernardyn.cba.pl/historia.html

Dziś szukał ktoś rozwinięcia tematu "wady i zalety jedzenia w restauracji".
Ha, nigdy nie jadłem w restauracji, a byłem wielokrotnie gościem. Najczęściej leżałem pod stołem lub innym nie rzucającym sie w oczy miejscu. Jedynie mogłem napawać się zapachami, ewentualnie czuć się dumnym z pochwał i miłych słów gości, którzy mnie przyuważyli. Ale to Pani i Pan określiliby zdecydowanie jako wadę jedzenia w restauracji:-)
Przypuszczam, że jedzenie w restauracji ma same zalety gdy mnie w niej nie ma.
Może kiedyś ktoś wymyśli psie restauracje.. pewnie byłaby to samoobsługowa jadłodajnia:-).

Szukano też opinii o chińskich wannach i wiadomości o najzgrabniejszych taliach:-)
Przynajmniej sie ktoś dowiedział, że moja talia do takich należy.
Znalazłem też zapytanie "kawa co robi".
Ciekawe. Wg mnie jest w urządzeniu zwanym ekspresem do kawy, stamtąd przechodzi do kubka, a w drodze z kuchni do pokoju troszkę zawsze skapnie na podłogę:-)
(to jak Pani niesie ów kubek)
Stąd też znam smak kawy.

przypomnę tu wpis o kawie, razem z teledyskiem obrazującym co też kawa wyczynia z człowiekiem
http://enzowy.blogspot.com/2008/11/szybko-o-kawie.html

w oczekiwaniu na nową płytę:

3 komentarze:

  1. Enzo ja szukałam "labrador brąz" i tez do ciebie trafiłam :):) Figa

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa, a jak się znajduje takie informacje? macie jakieś mądre statystki założone? ja na jedną z moich stron mam założone stat24, ale takich haseł wowoławczych w życiu tam nie widziałam. raz tylko na necie spotkałam linka do naszego bloga w dziwnym miejscu, mianowicie w jakimś spisie... europejskich targowisk ;) nie mam najbledszego pojęcia, o co chodzi ;). Enziak, nic się nie martw tą kanapą, nowa też będzie wygodna ;) myśmy nasze meble też zmienili na pro-beagle, na takie które czyści się łatwiej z kłaków ;). pozdro :*

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...