11.01.2009

psie zabawy



pogoda słoneczna, można było coś sfilmować.
najwięcej sfilmował Kare, pan Wolfa i Rufusa, ale jeszcze tego materiału nie widziałem.
na razie trochę scen z aparatu Pani.
w roli głównej ja i Wolf i Rufus też czasem się dołącza.
powyżej biegam z charcikiem i takim małym pieskiem, Wolf pojawia się później.








różne psie zaczepki, ja trochę denerwuję Wolfa, a on mnie szarpie za fafle i szczypie. ale ja nawet nie pisnę. dziś nawet Rufus się z nami siłował, niestety nie widać tego na filmie.
tarzaliśmy się w śniegu, ścigaliśmy, było super. wcale nie chciało mi się wracać do domu. jak już jednak wróciliśmy to od razu zapadłem w mocny sen:-)

3 komentarze:

  1. Enzo, jestem twoim fanem /i twojej pani też oczywiście, ale trochę mniej. Tylko jej tego nie mów/
    Fajne filmiki. U mnie też się pojawią jakieś wkrótce.
    A w ogóle, to chyba jadę w góry.
    Ale fajowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ezno miales fantastyczny dzień a i moje futrzaki dzisiaj biegały kilka godzin ,a zapomniałabym zapraszam cie na naszą nową stronę www.dogfoto.pl.tl Figa

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez jestem fanka Enza! razem z moja psina-Lulu

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...