28.01.2009

jem jabłko

5 komentarzy:

  1. Enzusiu nikt tak pięknie nie je jabłka.Pani dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. I love this.
    An apple a day keeps the doctor away!
    Kit (Kasia)

    OdpowiedzUsuń
  3. pani powiedziala, ze jeszcze zrobi film "en face" jak jem jablko.nie wiem co to znaczy,ale wydaje mi sie, ze to nic zlego:-)

    Kit, I very like apples, bananas and carrot:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepsze!!!! umarłam ze śmiechu :) słyszałam, że ten film będzie nominowany do oscara za najlepszy film dokumentalny :D cos wspanialego, a to pomlaskiwanie, pierwsza klasa ;))) moj Dolar tez sie czasem upomina o jabluszko, wcina, podgryza, turla po podlodze, ale nie zdarzyło mu się zjeść w całości. jestem pod wrazeniem ;) musze pokazac ten filmik kilku znajomym, będą zachwyceni :)
    u nas od dwoch dni delikatny śniezek, przede wszystkim nocami... o, wlasnie widze jak Rubel przed moim domem lata sam po ulicy. widocznie znów postanowil się powyprowadzac. idę po gada ;) pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. milo mi ze komus sie podoba jak jem, czasem slysze komentarze ze podczas jedzenia robie chlew, ale nie wnikam w to, co to znaczy:-)
    ja jablko cale zjadam, oprocz ogonka

    OdpowiedzUsuń

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...