18.12.2008

Barney i HotDog

Dowiedziałem sie, że w Białym Domu, w Waszyngtonie mieszka pies, który jest dość popularny i zawsze w grudniu zajmuje się świątecznymi dekoracjami.
Ciekawe, ja w ubiegłym roku z choinki ściągałem ozdoby, były takie, powiedzmy ekologiczne:-)
Nic się nie stłukło, ani mi nie zaszkodziło, ale bardzo mnie nęciły, bo wcześniej nie było u nas na roślinach żadnych ozdób. Pani w końcu zdjęła te których mi nie udało się ściągnąć, a choinka stała sobie na balkonie jeszcze kilka miesięcy.
A tu Barney sam te wszystkie ozdoby zakłada.. Jest starszy, więc pewnie się przyzwyczaił do takich dziwactw. Ale sny ma typowo psie, ja też często śnie o różnych biegach, meczach, rywalizacji sportowej szeroko pojętej.
Daję ten film z Barneyem, choć jego pan tam też się pojawia, a ten pan to ponoć mało popularny wśród ludzi:-). Może jest po prostu lepszym szefem dla Barneya niż dla amerykańskiego społeczeństwa?


Czy zastanawialiście się kiedyś, kto dekoruje na święta Biały Dom? Wielcy styliści, a może sam prezydent? Prawda jest jednak inna. Co roku za bożonarodzeniowy wystrój odpowiada pies George'a Busha, Barney. Jego wysiłki śledzą kamery. Co przygotował na pożegnanie?Coroczne nagranie stało się już świąteczną tradycją w Białym Domu, a terier szkocki Barney i pomoagająca mu Miss Beazley to już gwiazdy wielkiego formatu. Prezydent Bush, Pierwsza Dama i ich córki grają u ich boku już tylko epizodyczne rólki. W tym filmie najważniejsze są psy.
W tym roku Barney wpadł na pomysł udekorowania Białego Domu w kolorach patriotycznych: czerwonym, niebieskim i białym. W przystrajaniu pokoi i świątecznej bieganinie towarzyszyła mu kamera.
Ale jak wiadomo, przygotowania do Bożego Narodzenia bywają męczące. Dlatego terier pozwolił sobie na chwilę drzemki. My możemy zobaczyć, co mu się śniło: udział w Igrzyskach Olimpijskich i wygrana w turnieju golfowym Ryder Cup.
Wystąpić u boku Barneya to zaszczyt i dobrze wiedzą o tym najtęższe głowy światowej dyplomacji i najwięksi sportowi idole. W zeszłym roku w filmie zagrał premier Tony Blair, w tym roku wspaniałych dekoracji gratulują psiakowi złoty mulimedalista Michael Phelps i gimnastyczka Natasia Liukin.
Barney występuje nie tylko w świątecznych spotach. Na stronie Białego Domu można znaleźć także inne filmy z udziałem utalentowanego psa.(reuters)





Dziś i wczoraj widziałem psa Hot Doga, to golden, który występuje w serialu Ranczo. Jest porzucony i Lucy, bohaterka serialu, go przygarnia. Mieszka z nią w dworku. Mieszka tam też alkoholik i artysta w jednym Kusy. Kusy gdy wypije nie ma z kim pogadać i zwierza się Hot Dogowi. A ten zawsze go słucha i gdy zajdzie potrzeba to pociesza. Szybko orientuje się co Kusemu najbardziej szkodzi i okazuje wyraźne niezadowolenie gdy Kusy idzie do baru lub sklepu po flaszkę. No, mądry pies:-)
Nie znalazłem jakiegoś dużego zdjęcia, ale tu ładny obrazek - dworek w tle, pies na trawie a Kusy tworzy.

A tutaj wszyscy mieszkańcy dworku, Lucy, Kusy i Hot Dog. To bardzo fajny serial i dobry na poprawę humoru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napływ spamu spowodował, że została włączona moderacja, prosze o wyrozumiałość

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...